بازدید 1574
۴

حسيني فرد از رويارويي با رژيم صهيونيستي سرباز زد

کد خبر: ۴۳۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۵ 18 April 2009
روز سوم رقابت‌هاي بوکس ترکيه "جام احمد كومرت" با راهيابي نماينده‌ي ايران به مرحله‌ي نيمه نهايي همراه بود.

به گزارش ايسنا، رقابت‌هاي بوکس احمد کومرت سومين روزش را جمعه شب پشت سر گذاشت. در اين روز نماينده ي ايران به مرحله‌ي نيمه نهايي راه يافت.

مسعود ريگي، بوکسور وزن 48 کيلوگرم تيم ملي ايران با پيروزي 5 بر يک مقابل حريفي از الجزاير به نام "لگراري فيصل" ضمن قطعي نمودن نشان برنزش در اين رقابت‌ها، راهي مرحله‌ي نيمه نهايي شد. ريگي براي قهرماني بايد دو پيروزي ديگر را به دست بياورد.

هومن کرمي، بوکسور وزن 64 کيلوگرم ايران پس از بردن حريفان چک و ازبکستان در روزهاي اول و دوم، در سومين ديدارش برابر "اونور سيپال" از ترکيه سه بر صفر شکست خورد تا با حذف از رقابت‌ها از دستيابي به عنوان و نشان دور بماند. پيروزي او بر حريف ترک مي توانست براي او دست کم يک نشان برنز را در ادامه‌ي مسابقه‌ها به همراه داشته باشد.

مهدي شفيع رعيت نماينده‌ي بوکس ايران در وزن 60 کيلوگرم نيز پس از برد روز قبلش برابر "فاتح کلس" از ترکيه، برابر "اريک مارتين دانوان"، بوکسور ايرلندي چهار بر يک تن به شکست داد تا همانند کرمي در يکقدمي رسيدن به نشان برنز دست خالي بماند.

علي اکبر حسيني فرد بوکسور ايران در وزن 91+ به گفته ي مربيان تيم ملي قرار بود با حريفي از مجارستان رو به رو شود. در حالي که در برنامه ي اعلام شده از سوي مسئولان برگزاري رقابت ها حسيني بايد با بوکسوري از رژيم صهيونيستي بازي مي کرد.

اصغر کاظمي سرپرست و سرمربي تيم ملي بوکس ايران و ديگر مربيان تيم که به دنبال رايزني هاي انجام شده انتظار داشتند، برنامه‌ي رقابت‌هاي اين وزن عوض شود، پس از آگاهي از عدم تغيير برنامه‌ي بازي ها به دليل آن که نمايندگان ايران مبارزه‌ي ديگري را در اين شب در پيش نداشتند، همراه با ورزشکاران خود سالن محل برگزاري رقابت‌ها را ترک و به هتل محل اقامت تيم ها بازگشتند.

در سوي مقابل نماينده‌ي رژيم اشغالگر قدس نيز به روي رينگ نرفت. گفته مي شود او به دليل پزشکي نمي تواند در رقابت ها حاضر شود. به گفته‌ي برخي از داوران احتمال مي رود، هر دو بوکسور از رقابت ها کنار گذاشته شوند. قرار است تکليف اين وزن روز شنبه پس از وزن کشي صبحگاهي که بر اساس قوانين جديد هر روز انجام مي‌گيرد، روشن شود.

پرويز کشوري، بابک بردبار، محمد شهبازي و محمد رضا غزنوي، هر چهار داور همراه تيم بوکس ايران نيز در روز سوم ديدارهايي را قضاوت کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
20
20
20
20
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی