بازدید 2170
حقم نبود به تیم ملی دعوت شوم

بایرامی: حیف است گسترش فولاد سقوط کند

کد خبر: ۴۳۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷ 06 October 2014
مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: حیف است گسترش فولاد سقوط کند چرا که این تیم همه جور امکاناتی دارد.

مهرداد بایرامی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص شرایط تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز پس از کنار رفتن مهدی تارتار از سرمربیگری این تیم، گفت: متأسفانه وضعیت تیم خوب نیست و بعد از باخت به پدیده به آخر جدول نزدیک شدیم و امیدوارم که با آمدن کمالوند وضعیت تیم بهتر شود.

وی ادامه داد: کمالوند کارنامه خوبی دارد و با تعریف‌هایی که از او شنیده‌ایم فکر می‌کنم بتواند در تیم موفق باشد اما باید همگی دست به دست هم بدهیم تا شرایط تیم خوب شود چرا که حیف است تیمی مثل گسترش فولاد که همه چیز دارد در لیگ برتر باقی نماند.

بایرامی درباره اینکه کمالوند گفته در سه منطقه تیم را تقویت خواهد کرد، اظهار داشت:‌ حتما او ضعف‌هایی در تیم دیده که این حرف را زده و می‌خواهد تیم را تقویت کند اما امیدوارم هر کاری که می‌کند در نهایت به موفقیت گسترش فولاد ختم شود. البته در نیم‌فصل همه تیم‌ها خودشان را تقویت می‌کنند و امیدوارم که با کمالوند بتوانیم به شرایط خوب برگردیم چرا که پتانسیل این موضوع را داریم و اگر بدشانسی از ما دور شود می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم.

وی درباره اینکه آیا حضور سرمربی جدید می‌تواند به گسترش فولاد تبریز شوک وارد کند یا نه،‌ گفت:‌ به نظرم حضور کمالوند می‌تواند به تیم شوک وارد کند. البته ما بازی‌های سختی در پیش داریم و می‌توانیم امتیاز بگیریم چرا که تیمی نیستیم که ضعف داشته باشیم و خواهید دید که مقابل پرسپولیس، تراکتورسازی و صبا بهترین نتایج را خواهیم گرفت.

مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز درباره دعوت نشدن بازیکنی از این تیم به تیم ملی هم، اظهار داشت: ابتدای فصل خیلی امیدوار بودم که به تیم ملی دعوت شوم اما الان می‌گویم که حقم نبود چرا که تیم خوب کار نکرد و من هم از تیم ملی دور ماندم اما امیدوارم با گلزنی بتوانم دوباره به تیم ملی دعوت شوم چرا که سال گذشته من مدنظر کی‌روش بودم و امیدوارم امسال هم بتوانم به تیم ملی برسم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر دعوت بازیکن به تیم ملی به نتایج تیمی بستگی دارد پس چرا تیمی مثل تراکتورسازی که صدرنشین لیگ برتر است هم در تیم ملی بازیکن ندارد، ادامه داد: به نظر من تراکتورسازی این حق را داشت که در تیم ملی بازیکن داشته باشد اما به هر حال نظر کی‌روش مهم است و فکر می‌کنم هر کسی که خوب کار کند به تیم ملی دعوت شود و فکر می‌کنم در اردوهای بعدی هم شاهد دعوت از بازیکنان سایر تیم‌ها به تیم ملی باشیم.

بایرامی درباره اینکه با توجه به شرایط گسترش‌فولاد در جدول آیا ناراحت نیست که به پیشنهاد الکویت پاسخ منفی داده، افزود: آن پیشنهاد اصلا من را وسوسه نکرد چرا که در گسترش فولاد راحت بودم و امیدوارم در آخر هم همه چیز ختم به خیر شود.

وی در پایان گفت:‌ باید از زحمات مهدی تارتار برای گسترش فولاد تشکر کنیم چرا که او برای تیم زحمات زیادی کشید و همه بازیکنان از رفتن او و کادر فنی ناراحت شدند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان