بازدید 10705
۱

پاسخ ایران خودرو به مخاطب تابناک

کد خبر: ۴۳۹۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶ 04 October 2014
با تشکرسرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
با سلام خدمت عزیزان زحمت کش در سایت پر بیننده تابناک
اینجانب در مورخه24خرداد 93 اقدام به ثبت نام اینترنتی یک دستگاه خودرو رانا از سایت ایران خودروبا شماره مشتری 934989318 نمودم. طی اطلاعی رسانی شما در مورخه21خرداد93 در خصوص افزایش قیمت خودروها بر اساس مصوبات شورای رقابت (کد خبر۴۰۷۵۸۸) قیمت این خودرو سی و دو میلیون تومان اعلام شده بود.پس از صدور دعوتنامه و مراجعه به نمایندگی قیمت مبنی سی و دو میلیون و هشتصد هزارتومان اعلام گردید.حال در خصوص تفاوت هشتصد هزارتومانی فروش خودرو یاد شده دچار ابهام شده ام.لذا خواهشمند است جهت تنویر افکار عمومی این مطلب را پیگیری نمایید.

پاسخ:
ضمن تقدیر وتشکر از همکاری وتعامل سازنده آن رسانه محترم،بازگشت به نامه شماره 113/193/ت مورخ93/06/11درخصوص موارد مطرح شده توسط مشتری محترم گروه صنعتی ایران خودرو به استتحضار می رساند قیمت موردنظر ایشان درخصوص رانای معمولی می باشد درصورتی که خودروی خریداری شده رانای lx است.نکته دیگر اینکه مشتری محترم درتاریخ 93/03/24پیرو بخشنامه 3361با برنامه فروش53324اقدام به ثبت نام یک دستگاه خودروی رانا کلاس 3براساس پیش فروش یک ودیعه ای خرداد93با موعد تحویل شهریور93نموده است.از این رو قیمت مصوب خودروی مزبور طبق مصوبه شماره 187شورای رقابت مورخ93/04/21مبلغ 328میلیون و87هزار ریال اعلام شده است.

باسپاس
اداره اطلاع رسانی
مدیریت ارتباطات واموربین الملل ایران خودرو
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
با سپاس از پیگیری شما
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل