بازدید 1298

اکبر در راه سخت

کد خبر: ۴۳۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۸۸ - ۲۱:۰۸ 17 April 2009
با شکست ناباورانه ابومسلم مقابل سپاهان ، این تیم مشهدی که با همت حشمت مهاجرانی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در دهه 1340 تاسیس شده در آستانه سقوط به لیگ پائین تر قرار دارد. ابومسلم تیم اول شهر مشهد است که در این فصل ماجراهای بسیاری داشته است.

به گزارش گل، آنها ابتدا با غلامحسین پیروانی برای هدایت تیم به توافق رسیدند اما پیروانی از حضور در مشهد سرباز زد.بعد از ان در حالی که نام حمید استیلی برای سرمربیگری مطرح بود مدیران تیم با اکبر میثاقیان به توافق رسیدند اما پیش از اغاز لیگ میثاقیان اخراج شد و ابومسلم با هادی برگی زر به لیگ وارد شد.

ولی برگی زر هم بعد از چند هفته از سمت خود کنار رفت تا نام ناصرحجاززی برای هدایت تیم مطرح شود، اما نه حجازی که امیرحسین پیروانی در یک بازی با ابومسلم کار کرد و سپس از این تیم استعفا داد، در نهایت هم این علی حنطه بود که کار را تحویل گرفت و با چند برد شگفتی ساز شد. اما حنطه هم در نهایت از بام سقوط کرد و با شکست مقابل سپاهان اخراج شد.

حالا ابومسلم است و یک مسابقه در انزلی و احتمال خطرناک سقوط.از دیروز مسئولان تیم دوباره دست به دامان اکبرمیثاقیان شده اند که ابومسلم خانه اول و آخر اوست.

اگر او هدایت تیم را قبول کند و ابومسلم را برد در انزلی نگه دارد، دوباره به صف مربیان روی بورس فوتبال ایران برمی گردد اما ریسک قضیه جایی است که برد در انزلی با آن زمین ناصاف کار آسانی نیست.

این یک ریسک بزرگ برای اکبرآقاست که البته اگر خوش شانس باشد حتی با باخت ابومسلم در لیگ خواهد ماند، به شرط آنکه برق شیراز در بازی اخر استقلال را ببرد!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی