بازدید 74277

روایتی از چرایی درگیری نمایندگان خرم‌آباد و اردبیل در مجلس

آخرین نشست مجلس شورای اسلامی، شاهد درگیری تند آقامحمدی و پیرموذن، نمایندگان خرم‌آباد و اردبیل بود که با پنهانکاری شروع شد، با فریاد ادامه یافت و گویا پس ‌از این در قوه قضائیه پیگیری خواهد شد. در مقابل سکوت نماینده اردبیل، نماینده خرم‌آباد‌ حاضر شده داستان این درگیری را از زبان خود بازگو کند.
کد خبر: ۴۳۹۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۶ 03 October 2014
روایتی از چرایی درگیری نمایندگان خرم‌آباد و اردبیل در مجلسآخرین نشست مجلس شورای اسلامی، شاهد درگیری تند آقامحمدی و پیرمؤذن، نمایندگان خرم‌آباد و اردبیل بود که با پنهانکاری شروع شد، با فریاد ادامه یافت و گویا پس ‌از این در قوه قضائیه پیگیری خواهد شد. در مقابل سکوت نماینده اردبیل، نماینده خرم‌آباد‌ حاضر شده داستان این درگیری را از زبان خود بازگو کند.

به گزارش «تابناک»، ابراهیم آقا محمدی در خصوص رویدادهای آخرین جلسه مجلس شورای اسلامی به تابناک گفت: متأسفانه زمانی که اسم من برای نطق‌های پنج دقیقه‌ای در‌آمده بود، پس از آماده کردن نطق برای گرفتن کپی به خارج صحن رفتم تا پس از آن به ایراد نطق بپردازم، ولی زمانی که به داخل رفتم، نام آقای پیرمؤذن خوانده شد، واقعیت این است که در ابتدا متوجه نشدم. زمانی که از همکار بغل دستی خود پرسیدم که اسم من خوانده شد یا نه، پاسخ منفی شنیدم، پس از آن بود که به هیأت رئیسه رفتم و موضوع را پیگیری کردم که آقای بذرپاش مسئول این بخش به من اعلام کرد که شما نامه نوشتید و وقت خود را در اختیار پیرمؤذن گذاشتید.

در برابر شگفتی من یادداشتی به من نشان دادند که متأسفانه با این مضمون بود: آقای پیرمؤذن به جای بنده نطق کنند، با احترام ابراهیم آقا محمدی و امضا کرده بودند و به هیأت رئیسه داده بودند، من اعتراض کردم و می‌خواست از تریبون بیندازمش پایین که آقای باهنر رئیس جلسه مانع شدند و گفتند بد می‌شود و ما وقت ایشان را به شما می‌دهیم.

وی گفت: من برای آن روز وقت گرفته بودم و نمی‌خواهم، شش ماه دیگر نطق کنم که ایشان پادرمیانی کردند که ما سه شنبه نطق کنیم، بعد از نطق هم من به وی گفتم که آدم متخلف شما با تخلف آمده‌ای و از تخلف داری حرف می‌زنی؟ که ماجرا این بوده است.

نماینده خرم‌آباد در باره نتیجه این اختلاف می‌گوید: من از وی به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کرده‌ام و به قوه قضاییه هم شکایت خواهم کرد، چون این رفتار‌ها یک کردارهای نا‌مبارکی است و این رفتار‌ها نباید در مجلس ادامه داشته باشد. من در مجلس به کسی فحش ندادم اما یک از خبرنگاران این را نوشته است که من پاسخ وی را نیز خواهم داد، این‌ها می‌خواهند یک زشتی را با یک زشتی دیگر پاسخ دهند، به قول رهبری با دستمال کثیف نمی‌شود شیشه کثیف را تمیز کرد.

البته من می‌خواستم از حق خودم دفاع کنم و وی را از تریبون پایین بیندازم، چون حق من بود و باید از حق خودم دفاع می‌کردم، که رئیس جلسه مانع شد، آقای پیرمؤذن پس از این قضیه آمد و گفت مرا ببخش به مادر حضرت ابوالفضل و ‌ام‌البنین، که من به وی گفتم شما جعل کردید و حالا من را به مادر این بندگان خدا که بچه‌های خود را به درستکاری درس می‌دادند، قسم می‌دهی؟

وی گفت: به هیچ وجه این کار قابل بخشش نیست، و این کار‌ها نباید مد شود، اگر این گونه باشد، باید این مجلس را خراب کرد، نکته جالب اینکه آقای پیرمؤذن تا شب انتخابات مداح قالیباف بود، البته من هم با وی بودم، اما فردای انتخابات اعتدالی شدند و داد از اصلاحات می‌زنند، این هم از شگفتی‌های اصلاحات است، دیگر اصلاحات شگفتی زیاد دارد.

گفتنی است، به رغم تلاش‌های خبرنگار تابناک، برای تماس با کمال‌الدین پیرمؤذن به نتیجه نرسید و این نماینده به هیچ یک از تماس‌های خود پاسخ نداد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۹۲
انتشار یافته: ۱۱
بااحترام و عرض ادب...
اگراين موارد در كشورهاي ديگر رخ دهد همين اقايان ...ميگن انها بي دين هستند ...حالا تصور كنيد همان بي دينها الان به نماينده يك مملكت ديندار چي ميگن...
بزرگان ما از شما خيلي انتظار اخلاق و كردارنيك داريم...بعضي مسايل از ديد انسانها قابل بخشش نيست ...
اگر اين موضوع صحت داشته باشد...من براي خودم خيلي متاسفم...
آفرین باید از حقش دفاع کنه. اگر نمایندگان مجلس این رو نفهمند از مردم عادی چه انتظاری هستش
حق با اقای آقامحمدی است اما چه ربطی به اصلاح طلبان دارد که وسط دعوا نرخ تایین میکنند اتفاقا این از ضعف اصولگرایان است که ظرف 24 تغییر موضع میدهند
نماینده گان محترم به جای درگیری ونطق به فکر مردم باشند اکثریت مردم مبتلا به بیماریهای اعصاب پرخاسگرشده اند به خرابکاریهای ایران خودرو برسند
جناب آقاي اقامحمدي همكار شما كه نماينده يك شهرستان ديگر هستند به عمد اشتباه بدي مرتكب شدند1- از شما عذرخواهي كردند و شمارا به حضرت ابوالفضل و مادر بزرگوارش قسم دادند كه وي را ببخشيد اما شما چه عكس العملي نشان داديد: به هیچ وجه این کار قابل بخشش نیست، و این کارها نباید مد شود، اگر این گونه باشد باید این مجلس را خراب کرد، نکته جالب این است که آقای پیرموذن تا شب انتخابات مداح قالیباف بود، البته من هم با وی بودم، اما فردای انتخابات اعتدالی شدند و داد از اصلاحات می زنند، این هم از شگفتی های اصلاحات است دیگر اصلاحات شگفتی زیاد دارد.
بنده متاسفم براي شما كه نه تنها ذره اي گذشت در شما نيست بلكه تمام آبروي افراد را هم حاضريد زيرسوال ببريد!نتيجه :جنابعالي ادم كم ظرفيت و ... هستيد.
سلام.
به نظر هر دو عزیز مرتکب اشتباه شده‌اند: حرکت نماینده محترم خرم‌آباد در ترک مجلس آن هم در زمانی که وقت نطق داشته‌‌است درست نبوده‌است، زیرا وقت مجلس نباید صرف بی‌برنامه گی‌ها شود؛ نماینده محترم اردبیل هم در استفاده از وقت پیش امده در مجلس، درست حرکت کرده اما مسیری که طی نموده درست نبوده‌است.
نتیجه اینکه بهتر بود نماینده محترم خرم‌آباد حساس نمیشد و در یک وقت جایگزین نطق می‌کرد. اگر چه لازم بود حرکت طی شده توسط نماینده محترم اردبیل را به صورت مشروع پیگیری می‌کرد.
واقعا عجب مجلسی !!
جعل و استفاده از سند مجعول آن هم توسط نماینه مجلس. باید گفت وای به روزی که بگندد نمک ! ! !
حداقل خدا رو شکر شیردلی هست که از حقش دفاع کند.
نماینده مردم اردبیل باید از رفتار زشت خود از همه ی مردم ایران عذرخواهی کند.
نگذارید این رفتارها در مجلس تکرار شود.
اتفاقانماینده شهرماهم تاروزاخربااقای قلیباف بودولی بعدطرفداردواتشه جناب اقای روحانی شد ظاهرا این تغییرات ناگهانی کم کم دارد همه گیرمیشود
اگر قول آقای نماینده صحیح باشد آقای پیرموذن صلاحیت نمایندگی ندارند (گرچه متاسفانه عدم صداقت و رندی در دیگر نمایندگان هم شاید باشد ولی با زرنگی باشد و رو نشود). ضمنا از پشت تریبون پایین انداختن و یا حتی با آن ادبیات صحبت کردن هم به همان اندازه زشت است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل