بازدید 4971

نیک‌فر از کسب مدال محروم شد

پرتابگر وزنه ایران از کسب مدال در رقابتهای پرتاب وزنه بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی محروم شد و در رتبه چهارم قرار گرفت.
کد خبر: ۴۳۹۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴ 02 October 2014
پرتابگر وزنه ایران از کسب مدال در رقابتهای پرتاب وزنه بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی محروم شد و در رتبه چهارم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، امین نیک‌فر پرتابگر وزنه ایران با بدست آوردن حد نصاب 19 متر و 2 سانتی‌متر از کسب مدال در بازی‌های آسیایی اینچئون محروم شد. وی این حدنصاب را در پرتاب چهارم خود ثبت کرد و در 5 پرتاب‌ دیگر خود نتوانست عملکرد بهتری داشته باشد.

در این رشته "سلطان عبدالمجید الحبشی" از عربستان با 19 متر و 99 سانتیمتر به مدال طلا دست یافت. این سومین طلای پرتابگر عربستانی در پرتاب وزنه بازی‌های آسیایی بود. "مینگ هوانگ چانگ" از چین تایپه با 19 متر و 97 سانتیمتر و "ایندریات سینگ" با 19 متر و 63 سانتیمتر عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

امین نیک‌فر آخرین ورزشکار اعزامی تیم دوومیدانی ایران به بازی‌های اینچئون بود که تا پایان پرتاب‌های چهارم در رده سوم حضور داشت اما پرتابگر هندوستانی در حرکت پنجم خود، پرتابی بیشتر از پرتابگر کشورمان انجام داد و مانع از رسیدن او به مدال برنز شد.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس