بازدید 8981

رهبر بوکوحرام زنده شد!

رهبر گروه تروریستی بوکو حرام که ارتش نیجریه پیشتر از کشته شدن وی خبر داده بود با انتشار یک نوار ویدئویی اعلام کرد که زنده است.
کد خبر: ۴۳۹۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹ 02 October 2014
رهبر گروه تروریستی بوکو حرام که ارتش نیجریه پیشتر از کشته شدن وی خبر داده بود با انتشار یک نوار ویدئویی اعلام کرد که زنده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، رهبر بوکو حرام اعلام کرد که در حال حاضر در قید حیات بوده و رهبری "خلافت" خود را در شهرهایی که تحت کنترل این گروه تروریستی قرار دارد به دست گرفته است.

رهبر بوکوحرام پیشتر در ویدئویی اعلام کرده بود که شهری در شمال شرقی نیجریه که به دست شبه نظامیان این گروه افتاده بود، هم اکنون تحت یک "خلافت اسلامی" قرار گرفته است.

ابوبکر شیکاو، رهبر گروه شبه نظامی بوکوحرام در ویدئویی 52 دقیقه‌ای گفت: به لطف الله که برادرانمان را در شهر قوزا پیروز کرد، این شهر تحت لوای خلافت اسلامی قرار گرفت.

این در حالی است که "ساگیر موسی"، سخنگوی نیروی ضربت مشترک ارتش نیجریه پیشتر اعلام کرده بود که "ابوبکر شیکاو"، رهبر بوکوحرام، در "امیچاید"، که یک منطقه مرزی در کامرون است، کشته شده است؛ جایی که او به دلیل زخمی شدن در درگیری با سربازان ارتش تحت درمان بود.

ارتش این کشور هم‌چنین اعلام کرده بود فردی که خود را به عنوان ابوبکر شیکاو، رهبر گروه شبه نظامی بوکوحرام در تصاویر منتشره از جانب این گروه معرفی می‌کرد را در شمال شرق این کشور کشته است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر