بازدید 9077

ایران خودرو:خودرو مشتری محترم فاکتورشد

کد خبر: ۴۳۹۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷ 02 October 2014
با تشکرسرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
مدیر محترم سایت تابناک:
 با سلام و احترام اینجانب در فروش فوری شرکت ایران خودرو در 22 تیرماه یکدستگاه پژو 405 دو گانه سوز دو ایربگ با موعد تحویل 30روزه البته به گفته خود کارخانه با ردیف قرار داد 7889171 ثبت نام کردم. اما با گذشت بیش از 40 روز، این شرکت هنوز به تعهد خود عمل نکرده، در حالیکه در مردادماه مجددا فراخوان فروش فوری زده بود. حال سوال این است که آیا این شرکت می تواند با وجود عدم انجام تعهدات قبلی، مجاز به جذب و بلوکه کردن پول مشتریان دیگری باشد؟ بنده به امید دریافت این خودرو وسیله نقلیه خود را فروخته و هم اکنون بدون وسیله نقلیه هستم.تا چه زمانی من باید منتظر خودرو باشم؟آیا این واقعا ظلم نیست؟خب وقتی تولید به اندازه کافی وجود ندارد پس چرا ثبت نام میکنند؟ نمایندگی و 096440 هم تماس گرفتم و هیچ کمکی به بنده نکردند(یعنی نمی توانند کمکی بکنند).خواهش میکنم موضوع رو منعکس کنید تا رسیدگی شودبا سپاس

پاسخ:
باسلام واحترام
ضمن تقدیر وتشکر از همکاری وتعامل سازنده آن رسانه محترم،بازگشت به نامه شماره 113/174/ت مورخ93/06/02 درخصوص موارد مطرح شده توسط مشتری محترم گروه صنعتی ایران خودرو به استحضار می رساند خودروی ثبت نامی وخریداری شده توسط ایشان درتاریخ 93/06/06فاکتور شده است.

باسپاس
اداره اطلاع رسانی
مدیریت ارتباطات وامور بین الملل ایران خودرو
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار