بازدید 9333
۳

۱۰ گام برای امنیت در شبکه‌های اجتماعی + اینفوگراف

امروز شبکه‌های اجتماعی به یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی کاربران تبدیل شده‌اند. هرچه پیشتر می‌رویم ‌با اشاعه بیشتر شبکه‌های اجتماعی موبایل، این موضوع جدی‌تر از همیشه می‌شود. از همین روی است که تأکید بر موضوع امنیت در شبکه‌های اجتماعی را باید به شدت مورد توجه قرار داد؛ کاری که ما امروز قصد انجام آن را داریم.
کد خبر: ۴۳۹۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۰ 02 October 2014
10 گام برای امنیت در شبکه‌های اجتماعی + اینفوگرافامروز شبکه‌های اجتماعی به یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی کاربران تبدیل شده‌اند. هرچه پیشتر می‌رویم ‌با اشاعه بیشتر شبکه‌های اجتماعی موبایل، این موضوع جدی‌تر از همیشه می‌شود. از همین روی است که تأکید بر موضوع امنیت در شبکه‌های اجتماعی را باید به شدت مورد توجه قرار داد؛ کاری که ما امروز قصد انجام آن را داریم.

به گزارش «تابناک»، اگر شما نیز از آن دسته‌ کاربرانی هستید که معمولاً فیس‌بوک ‌یا توئیتر جزو آن دسته از تب‌هایی است که در مرورگر شما همیشه باز است، احتمالاً می‌توان شما را نیز در زمره کاربرانی آورد که زندگی مجازی و در شبکه‌های اجتماعی، بخش مهمی از اوقات شما را پر می‌کند.

در نتیجه باید بیش از دیگران ‌به فکر امنیت خود در شبکه‌های اجتماعی باشید، زیرا هر عقل سلیمی این امر را به شما حکم می‌کند؛ اما حتی اگر روزانه ساعاتی کوتاه ‌به چرخیدن در شبکه‌های اجتماعی اختصاص می‌دهید، باز هم رعایت نکات امنیتی از جمله مواردی است که باید به شدت مورد توجه شما باشد.

امروز ما می‌خواهیم نکات کلی امنیتی را در خصوص شبکه‌های اجتماعی و نوع تعامل در آن‌ها برای شما باز‌گو کنیم؛ نکاتی که هرچند شاید بیشترتان آن‌ها را بدانید، بازگو کردن آن‌ها هیچ‌گاه بیهوده نخواهد بود.

اینفوگراف زیر، خلاصه‌وار ده‌ گام اساسی را تا داشتن امنیت بالا در شبکه‌های اجتماعی برای شما بازگو می‌کند.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۳
تابناک واقعا ممنون ..

در دنیای امروز نمیشه با زور و اجبار چیزی رو محدود کرد بلکه باید فرهنگ و اموزش ، درست استفاده کردن رو به مردم اموزش داد .
با سلام به تـــابنــــــــــــــاک عزیز که هر چند روز یه مطلب راجع به ایمنی سیستم کامپیوتر یا استفاده از اون رو واسه کاربراش قرار میده .
هر سایتی این کارو نمیکنه .
خــــــــــدا خیرتون بده تابناکیــــــــان .
وسلام .
ممنون تابناک که بجای حذف اصل مساله اقدام به روش حل صحیح آن نموده اید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر