بازدید 6767

دفاع میرکریمی از کمپین توافق هسته‌ای

کارگردان فیلم سینمایی «یه حبه قند» تاکید کرد از امضای بیانیه مربوط به کمپین شش سینماگر درباره توافق هسته‌ای پشیمان نیست.
کد خبر: ۴۳۹۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷ 01 October 2014
کارگردان فیلم سینمایی «یه حبه قند» تاکید کرد از امضای بیانیه مربوط به کمپین شش سینماگر درباره توافق هسته‌ای پشیمان نیست.

به گزارش خبرآنلاین، خبر راه‌اندازی کمپین شش نفر از سینماگران سرشناس در زمینه توافق هسته‌ای، سه‌شنبه هشتم مهرماه منتشر شد و بعد از انتشار این خبر واکنش‌های مختلفی نسبت به آن مطرح شد. منتقدان این کمپین بیش از هر چیز شعار «هر توافقی بهتر از عدم توافق است» را برجسته کردند و روی آن مانور دادند.

رضا میرکریمی کارگردان مطرح سینمای ایران و یکی از اعضای این کمپین در گفت‌و‌گو با خبرآنلاین در مورد حاشیه‌هایی که در این زمینه مطرح شده، اظهار کرد: «من با نیت خیر و خیرخواهانه در جهت مصالح عمومی این بیانیه را امضا کردم و پشیمان هم نیستم.»

او ادامه داد: «این جمله که «هر توافقی بهتر از عدم توافق است» خطاب به طرف‌های غربی مذاکره‌کننده نوشته شده و مصرف داخلی ندارد و از این منظر کاملا قابل دفاع است.»

کارگردان فیلم‌های «خیلی دور، خیلی نزدیک» و «امروز» با اشاره به فضایی که اطراف این کمپین راه افتاده، گفت: «متاسفانه این روزها بساط اقرارگیری و تفتیش عقاید راه افتاده که شایسته جامعه ما نیست.»

او پیشنهاد خود را در این وضعیت چنین  مطرح کرد: «پیشنهاد می‌کنم به جای این همه سوء‌ظن کمی با حسن نیت به همدیگر نگاه کنیم.»

عباس کیارستمی، اصغر فرهادی، مجید مجیدی، رخشان بنی‌اعتماد و محمدمهدی عسگرپور، به واسطه صفحه‌ای در فیس‌بوک و همچنین هشتگی در توییتر کمپینی در جهت حمایت از رسیدن به توافق مذاکره‌کنندگان هسته‌ای راه‌اندازی کرده‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار