بازدید 8394

ایران خودرو:مبلغ با احتساب خودروی تک ایربگ محاسبه شده

کد خبر: ۴۳۸۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰ 01 October 2014
با تشکرسرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
سلام در اردیبهشت ماه سال جاری طبق قراردادشماره 7687276 اقدام به پیش خرید یک دستگا تندر 90 اتومات مجهز به دو کیسه هوا (راننده وسرنشین) از نمایندگی 1204 ایران خودرو نمودم در تاریخ 93/05/26 ایران خودرو در دعوتنامه تحویلی به اینجانب عنوان نموده که خودرو را فقط با کیسه هوای راننده تحویل خواهدداد !! حال گذشته از اینکه داشتن کیسه هوای سرنشین به هنگام انتخاب و ثبت نام برای بنده مهم بوده وهست چرا شرکت ایران خودرو به خود اجازه میدهد با نادیده گرفتن حقوق خریدار حتی قیمت آپشن کسر شده را در قیمت نهایی لحاظ ننماید ؟ آیا در صورت افزایش آپشن (مازاد بر آنچه در قراداد ذکرشده) قیمت آن را از مشتری دریافت نمی کردند ؟

پاسخ:
باسلام واحترام
ضمن تقدیر وتشکر از همکاری وتعامل سازنده آن رسانه محترم،بازگشت به نامه شماره 113/155/ت مورخ 93/05/26درخصوص موارد مطرح شده توسط مشتری محترم گروه صنعتی ایران خودرو به استحضار می رساند خودرو ایشان با توجه به برنامه تامین،به صورت دو ایربگ ثبت نام شد ولی متاسفانه با توجه به مشکلات تامین ایربگ دوم به دلیل خارجی بودن تامین کننده ایفای این تعهد میسر نشد.به همین دلیل خودروی قابل تولید به صورت تک ایربگ به ایشان عرضه گردید.
لازم به ذکر است درزمان ثبت نام اولیه،فقط بخشی از قیمت خودرو دریافت شده بودومبلغ مابه التفاوت با احتساب خودروی تک ایربگ محاسبه شده است.

باسپاس
اداره اطلاع رسانی
مدیریت ارتباطات وامور بین الملل ایران خودرو

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی