بازدید 5696

درودگر: باید با تقدس‌نژاد برخورد شود

کد خبر: ۴۳۸۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳ 01 October 2014
مدیرعامل سابق باشگاه ملوان می‌گوید مدیران ارشد باید با حسن تقدس‌نژاد برخورد کنند.

صادق درودگر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مصاحبه تقدس‌نژاد بر سر مساله حق پخش تلویزیونی اظهار کرد: باشگاه‌های فوتبال ایران زیان ده هستند و چندین سال است که مدیران باشگاه‌ها نتوانستند بدهی‌های بازیکنان را پرداخت کنند. این مبالغ باید از حقوق فوتبال پرداخت شود. اگر نتوانیم حقوق فوتبال را بگیریم، ضرر ‌کرده‌ایم. تا به امروز حقوق فوتبال مسامحه شده است؛ آنقدر که حال آقای تقدس‌نژاد به راحتی درباره فوتبال اظهارنظر می‌کند. حال که برای اولین بار آقای کفاشیان برای احقاق حقوق فوتبال ایستادگی کرده است، آقای تقدس‌نژاد به ایشان توهین می‌کند. کفاشیان متهم شده که شرف را زیر پا گذاشته است.

درودگر همچنین تصریح کرد: آقای تقدس‌نژاد در جایگاهی خدمت می‌کند که رهبر فرزانه انقلاب آنجا را دانشگاه خطاب کرده‌ و فرموده‌اند: "صداوسیما دانشگاه انسان‌سازی است." در دانشگاه انسان‌سازی هیچ کس حقوق دیگران را پایمال نمی‌کند. در دانشگاه انسان‌سازی همه موظف هستند که به حقوق هم احترام بگذارند. دین ما می‌گوید هر ارزشی که خلق می‌شود، متعلق به خالق آن است.

وی ادامه داد: متاسفانه سال‌هاست که صدا‌وسیما حقوق فوتبال را پرداخت نمی‌کند. در سال‌های گذشته که AFC بر این موضوع فشار وارد کرد، آقای احمدی‌نژاد پولی را بابت این موضوع پرداخت کرد اما آقایان این پول را حاتم‌بخشی کردند و بخش اندکی از آن را به فوتبال دادند. در آن سال‌ها اولین قدم در راستای گرفتن حقوق فوتبال برداشته شد و به خاطر همین فشار زیادی برای دریافت حق واقعی فوتبال وارد نشد. من پیشنهاد می‌دهم تبلیغاتی تلویزیونی که قبل از پخش فوتبال انجام می‌شود و تبلیغات بین دو نیمه را به فدراسیون فوتبال اختصاص دهند و فدراسیون هم مبلغی را به صدا و سیما پرداخت کند. در حال حاضر صدا و سیما از این جریان استفاده و موج سواری می‌کند.

میرعامل سابق ملوان اظهار کرد: صدا و سیما از فوتبال درآمدزایی می‌کند. چندین برنامه مربوط به فوتبال می‌سازد و پخش می‌کند در حالی که تمام برنامه‌های که ساخته می‌شوند، عامه‌پسند هستند و برای پیشرفت فوتبال نیستند. اگر برای پیشرفت فوتبال برنامه می‌ساختند، زمانی که تیم ملی امید از بازی‌های آسیایی حذف شد به آن می‌پرداختند اما این طور نشد. صدا و سیما فوتبال را فقط برای تبلیغات و درآمدزایی‌اش می‌خواهد. آقای تقدس‌نژاد! اگر می‌خواستید به مدیریت کفاشیان ایراد بگیرید، چرا زمانی که تیم ملی نتیجه‌ نگرفت اظهارنظری نکردید؟ حال که کفاشیان می‌خواهد حقوق فوتبال را احیا کند، صدای اعتراضتان درآمده است. در گذشته مدیر بوده، حال که حقوق فوتبال را می‌گیرد، مدیر نیست؟ معتقدم بهترین قدمی که کفاشیان در طی چند سال اخیر برداشته، در همین راستاست.

وی تاکید کرد: برای مدیران باشگاه‌ها متاسفم که از خزانه دولت خرج می‌کنند و به این موضوع توجهی ندارند. الان در حال حاضر وظیفه باشگاه‌هاست که به کفاشیان و فدراسیون برای احقاق حقوق فوتبال اقدام کنند. هر کسی که در حال حاضر در باشگاهی مسئولیت دارد همیشه در آن باشگاه نخواهد بود، پس باید برای پیشرفت و احقاق حقوق فوتبال قدم‌هایی را بردارد. چندین بار به کفاشیان انتقاد وارد کرده‌ام اما الان که برای پیشرفت فوتبال قدم بر می‌دارد از او حمایت می‌کنم. نباید فدراسیون را در این زمینه تنها بگذاریم.

درودگر همچنین گفت: من از آقای تقدس‌نژاد خواهش می‌کنم بروند و یک تیم کارشناسی تشکیل دهند تا ببینند مبلغ حق پخش واقعی چقدر است. خیلی از شرکت‌های خارجی هستند که می‌توانند مبالغ بیشتری برای حق پخش بپردازند. زمانی که آقای صفایی فراهانی مسئولیت داشت قرار بود حق پخش فوتبال پرداخت شود اما مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با مدیران صدا و سیما جلسه گذاشتند و گفتند که ما این مبلغ را نمی‌خواهیم در نهایت هم مجمع تشخیص مصلحت نظام که می‌خواست به نفع فوتبال رای صادر کند این کار انجام ندادند. از همان موقع صدا و سیما از پخش حق تلویزیونی طفره رفت.

درودگر در پاسخ به این سوال که آیا واقعا می‌توان از حضور دوربین‌ها به ورزشگاه‌ها جلوگیری کرد، گفت: این کار شدنی است به شرط این که همه باشگاه‌ها از این موضوع حمایت کنند. فوتبال ما زیر نظر AFC است و ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با آقای تقدس‌نژاد به خاطر توهین‌هایی که به آقای کفاشیان انجام داده‌اند باید برخورد شود؛ زیرا توهین‌هایی که ایشان به کفاشیان کرده به نوعی به فوتبال ایران انجام داده است. کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال ایران است. مدیران بالادستی باید با تقدس‌نژاد برخورد کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل