بازدید 3267

پرونده فوتبالیست های متخلف زیر دست قاضی

باتوجه به پیگیری های خبری درخصوص کارت های جعلی پایان خدمت برخی فوتبالیست ها از ابتدای وقوع این اتفاق ،تاکنون ،رییس سازمان لیگ فوتبال از نحوه پخش گزارش های اخیر ابراز ناراحتی کرد.
کد خبر: ۴۳۸۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸ 01 October 2014
باتوجه به پیگیری های خبری درخصوص کارت های جعلی پایان خدمت برخی فوتبالیست ها از ابتدای وقوع این اتفاق ،تاکنون ،رییس سازمان لیگ فوتبال از نحوه پخش گزارش های اخیر ابراز ناراحتی کرد.

رئیس سازمان لیگ فوتبال در گفتگو با خبرنگار واحد مرکزی خبر ، از نحوه اطلاع رسانی 20:30 در این زمینه گله کرد و گفت: صحبت های اینجانب را در این زمینه ، درست پخش نکردند.

20:30 یکشنبه شب گفته بود سازمان لیگ فوتبال از موضع سختگیرانه قبلی خود درباره نحوه برخورد با فوتبالیست های دارنده کارت های جعلی پایان خدمت عقب نشینی کرده است ، در همین زمینه صحبت های آقای تاج در جمع خبرنگاران موجود است و باید دید این سخنان مشمول عقب نشینی است یا نه؟

مهدی تاج رییس سازمان لیگ فوتبال یکشنبه 6 مهر 93 در جمع خبرنگاران گفته که درباره فوتبالیست های مورد نظر محرومیتی را کمیته انضباطی فدراسیون باید در نظر بگیرد هرچند محدود ، چیزی که در آیین نامه آمده است ، بعد از این آنان ( بازیکنان متخلف ) می توانند بعد پایان محرومیت شان در باشگاه های دیگر خدمت کنند این محرومیت می تواند  2 ماه تا 3 ماه باشد البته از تاریخ ابطال کارتشان.

این درحالیست که پیش از این بهروان رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال به صراحت گفته بود چون این تخلف به سلامت فوتبال لطمه زده است این متخلفان نه می توانند تیم شان را همراهی کنند نه به تیم های نیروهای مسلح بروند.

در همین حال بخش خبری 20:30 با اشاره به صحبت های رییس سازمان لیگ در نشست خبری گفته حالا که این موضع به محرومیت چند ماه و بازی در تیم های نیروهای مسلح تقلیل پیدا کرده است عقب نشینی هست یا نه؟

و اما حرف آخر را در این زمینه سردار کمالی سخنگوی امور مشمولان ستاد کل نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران حرف زد و گفت: فوتبالیست هایی که از کارت معافیت جعلی استفاده کرده اند و کارت آنان باطل شده است فقط در تیم های نظامی و با حقوق سربازی میتوانند بازی کنند. سردار کمالی افزود: تیم های نظامی حق بستن هیچ قراردادی با این بازیکنان و دادن هیچگونه پاداشی به آنان ندارند. او تاکید کرد: بزرگترین ارفاقی که به این فوتبالیست ها شد این بود که آنان تاکنون بازداشت نشده اند البته از حیث تخلفی که انجام داده اند پرونده به مراجع ذیصلاح ارسال شده است که قاضی درباره آنان تصمیم گیری خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار