بازدید 11568
۴

خدابخشی پانزدهمین طلایی ایران در اینچئون

تکواندوکار وزن ۸۰- کیلوگرم ایران با شکست نماینده ازبکستان، پانزدهمین طلای کاروان ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون را به دست آورد.
کد خبر: ۴۳۸۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷ 01 October 2014
خدابخشی پانزدهمین طلایی ایران در اینچئونتکواندوکار وزن ۸۰- کیلوگرم ایران با شکست نماینده ازبکستان، پانزدهمین طلای کاروان ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون را به دست آورد.

در رقابت‌های تکواندو دوازدهمین روز از هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون در فینال وزن ۸۰- کیلوگرم مردان، مهدی خدابخشی در یک مبارزه خوب و هوشمندانه «ماکسیم رافالویچ» ازبکستانی را شکست داد و قهرمان شد.

مدال طلای خدابخشی، پانزدهمین طلای کاروان ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون بود.
وی که در این مبارزه با هوگو و لباس آبی مبارزه می‌کرد، در وقت اول ۲ بر ۰ پیش افتاد؛ اما در وقت دوم دو اخطار گرفت و یک امتیاز از دست داد.

در شرایطی که دو مبارز با احتیاط کار را دنبال می‌کرد، خدابخشی پایش را بالا کشید و ضربه‌ای به بینی حریف خود زد که پس از اعتراض مقانلو و بازبینی فیلم ۳ امتیاز گرفت و ۵ بر یک پیش افتاد.

در وقت سوم خدابخشی پایش را بالا کشید و یک بار دیگر ضربه را زد که داور باز هم امتیاز را نپذیرفت و مقانلو اعتراض کرد که مشخص شد، رأی داور درست بوده و کارت اعتراض ایران سوخت.

حریف ازبکستانی برنز مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۴ در ازبکستان را در کارنامه داشت که در‌‌ همان رقابت‌ها، مهدی خدابخشی قهرمان شد.

خدابخشی برای رسیدن به این مدال در دور اول «بهادر آریه» از نپال را با نتیجه ۱۶ بر صفر و در دور دوم «هیدونری اباتا» از ژاپن را ۵ بر یک شکست داد و برنزش را قطعی کرد، او در نیمه نهایی هم «فرهود نگماتف» از تاجیکستان را شکست داد و فینالیست شد.

در روز اول مسابقات تکواندو، تیم ایران یک مدال طلا توسط مسعود حجی زواره و یک مدال برنز توسط سوسن حاجی‌پور گرفت و یوسف کرمی حذف شد.

فردا (پنجشنبه) در سومین روز مسابقات تکواندو‌ بازی‌های آسیایی تیم ایران دو نماینده دارد که بنا به برنامه در وزن ۶۷- کیلوگرم بانوانشکرانه ایزدی در دور اول استراحت دارد و در دور دوم با برنده نمایندگان نپال و ماکائو مبارزه می‌کند. در وزن ۶۸- مردان هم بهنام اسبقی در دور اول استراحت دارد و در دور دوم با برنده مبارزان قطر و ویتنام روبه‌رو خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
بچه های دلاور ایران باید مدال طلا را از چنگال اهریمنی
ناداوران بیرون بیاورند .
دست مریضاد داره تکواندو کار
قزاقستان 19 امین مدال طلا رو هم گرفت مثل اینکه امثال باید به مقام پنجمی بسنده کنیم حالا یا ما پسرفت کردیم یا قزاقستان پیشرفت کرده ؟!!!!
5575275845756755
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار