بازدید 7758
۲

شایعه ساز «خفاش شب» شلاق خورد

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اجرای حکم شلاق عامل نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی که اقدام به ارسال عکس و مطالبی که باعث رعب و وحشت در مردم هرمزگان شده بود را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۳۸۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲ 01 October 2014
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اجرای حکم شلاق عامل نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی که اقدام به ارسال عکس و مطالبی که باعث رعب و وحشت در مردم هرمزگان شده بود را تشریح کرد.

به گزارش مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری در این خصوص گفت: اوایل اردیبهشت ماه سال جاری در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر حضور خفاش شب در بندرعباس که عامل قتل زنان و کودکان است منتشر شد که این موضوع موجب تشویش اذهان عمومی و رعب و وحشت و ترس میان شهروندان شده بود به سرعت در دستور کار دستگاه قضایی و انتظامی استان قرار گرفت .

او گفت: موضوع با دستور قضایی از سوی دادستان مرکز استان به پلیس فتا صادر و متهم از این طریق شناسایی و عامل نشراکاذیب مبنی بر حضور خفاش شب ، دستگیر و کیفرخواست در خصوص این متهم صادر و پرونده به دادگاه ارسال شد که دادگاه مربوطه با تشکیل جلسات دادرسی و اقرار صریح متهم وی را به استناد ماده 698 قانون مجازات اسلامی محکوم به 74 ضربه شلاق در ملاء عام کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: وی به حکم صادره اعتراض کرد که پس از ارجاع به دادگاه تجدیدنظر حکم بررسی و دوباره مورد تایید قرار گرفت و قطعیت یافت و حکم صادره در بین مردم ولایت مدار شهرستان بندرعباس به اجراء درآمد که پس از اجرای این حکم مردم مراتب تقدیر و تشکر خود از دستگاه قضایی و امنیتی استان را ابراز داشتند.

او گفت: دستگاه قضایی با افرادی که موجبات اخلال در نظم و امنیت جامعه به ویژه موجبات سلب آسایش و یا تشویش اذهان عمومی جامعه شوند به شدت برخورد می کند. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۲
کار خوبی کردن شلاقش زدن، چون نشر اکاذیب کار پسندیده ای نیست.
کاش میدادن حداقل دوتا از اون 74تا رو خودم می زدم.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر