بازدید 3813

توتی: به دنبال شکست رکورد گیگز نبودم

کد خبر: ۴۳۸۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳ 01 October 2014
کاپیتان 38 ساله رم می‌گوید اصلا به دنبال شکستن رکورد گیگز نبود. او تیمش را شایسته پیروزی در دیدار برابر منچستر سیتی می‌داند.

به گزارش ایسنا، رم در هفته دوم دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نتیجه بسیار خوبی را به دست آورد و در خانه منچستر سیتی توانست با تساوی یک بر یک این تیم پرستاره را متوقف کند تا با 4 امتیاز بعد از بایرن مونیخ 6 امتیازی در جایگاه دوم قرار گیرد.

در این دیدار ابتدا سرخیو آگرو از روی نقطه پنالتی دروازه رم را باز کرد اما فرانچسکو توتی، کاپیتان رم توانست در دقیقه 23 گل تساوی را به ثمر رساند تا امتیازهای این دیدار تقسیم شود. گلی که توتی به ثمر رساند یک رکورد در لیگ قهرمانان اروپا به جا گذاشت. او در حالی برابر منچستر سیتی گلزنی کرد که 38 سال سن دارد بنابرین او پیرترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است که گلزنی می کند.

پیش از این رایان گیگز، اسطوره باشگاه منچستر یونایتد، پیرترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا بود که موفق به گلزنی شده بود اما توتی گیگز را هم پشت سر گذاشت. او در این‌باره گفت: اصلا در اندیشه رکورد شکنی نبودم. من همواره نهایت تلاشم را می‌کنم تا به تیمم کمک کنم. دیگر به هیچ چیزی فکر نمی‌کنم.

او ادامه داد: هدف ما این است که بتوانیم از دوره گروهی صعود کنیم. به خوبی می‌دانم که اصلا کار آسانی پیش‌رو نداریم اما نشان داده‌ایم که تیم خوبی هستیم. هر چند در دیدار امشب در خانه منچستر سیتی به میدان رفتیم اما کار را بر حریف سخت کرده بودیم.

کاپیتان 38 ساله جالوروسی در پایان سخنان خود گفت: هر چند این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید اما می‌توانستیم پیروز بازی باشیم. تساوی در خانه منچستر سیتی نتیجه خوب و رضایت بخشی بود چرا که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و بهترین فرصت‌ها را روی دروازه حریف خلق کردیم. سیتی ابتدا از روی نقطه پنالتی به گل رسید اما ما واکنش خوبی داشتیم و خیلی سریع به بازی برگشتیم. بازی خوبی را برابر یکی از بهترین تیم‌های اروپا به نمایش گذاشتیم.

پیانیچ دیگر بازیکن رم هم از تساوی تیمش در این دیدار راضی است. او گفت: به خوبی از توانایهای تیم خود باخبر بودیم. در خانه منچسترسیتی همان فوتبال همیشگی خود را به نمایش گذاشتیم. می‌توانستیم نتیجه بهتر از این هم به دست آوریم اما تساوی هم نتیجه رضایت بخشی است. سرمربی تیم از هافبک‌ها خواست تا حفظ توپ کنیم. می‌توانستیم بهتر از این هم باشیم.

این هافبک بوسنیایی ادامه داد: بر این باورم که تساوی نتیجه رضایت بخشی برای ما بود. فرصت بسیار خوبی را از دست دادم. دروازبان به من نزدیک شد و زاویه را بست. متاسفانه نتوانستم این فرصت را گل کنم. گروه پیچیده‌ای داریم و هنوز هیچ چیز مشخص نیست. هنوز بایرن مونیخ و منچسترسیتی به خانه ما نیامده‌اند. به توانایهای خود ایمان داریم و می‌توانیم از این گروه صعود کنیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان