بازدید 2952

پیگرینی: یک امتیاز در خانه اصلا خوب نیست

سرمربی منچسترسیتی از کسب یک امتیاز در دیدار خانگی برابر رم راضی نیست. این مربی همچنین عنوان کرد تیمش با کسب 4 پیروزی در 4 بازی آینده به مرحله بعد صعود خواهد کرد.
کد خبر: ۴۳۸۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵ 01 October 2014
سرمربی منچسترسیتی از کسب یک امتیاز در دیدار خانگی برابر رم راضی نیست. این مربی همچنین عنوان کرد تیمش با کسب 4 پیروزی در 4 بازی آینده به مرحله بعد صعود خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، منچسترسیتی و رم شب گذشته در ورزشگاه "اتحاد" به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا شاگردان مانوئل پیگرینی هم‌چنان در حسرت برد در لیگ قهرمانان اروپای این فصل بمانند.

مانوئل پیگرینی پس از توقف برابر رم در نشست خبری خود گفت: یک امتیاز در خانه به هیچ وجه برای ما نتیجه‌ خوبی محسوب نمی‌شود. البته برابر تیم بسیار خوبی بازی داشتیم. رم در این فصل نشان داده که تیم خوبی است. آنها تمام بازی‌هایشان را در لیگ ایتالیا با پیروزی پشت سر گذاشتند و در این دیدار نیز کار را برایمان سخت کردند. هر دو تیم شانس‌های خوبی برای گلزنی داشتند. تیمم در نیمه دوم نسبت به نیمه نخست بازی بهتری را به نمایش گذاشت و توانست چند موقعیت گل ایجاد کند. بدشانس بودیم که نتوانستیم در دقایق پایانی به گل برسیم.

سرمربی منچسترسیتی در ادامه گفت: ابتدا توانستیم خیلی زود گلزنی کنیم. پس از این گل رم بازی بهتری را به نمایش گذاشت و توانست بازی را به تساوی بکشاند و چندین فرصت‌های گلزنی نیز ایجاد کرد. ما به هیچ وجه در نیمه نخست خوب نبودیم. در نیمه دوم تلاشمان را بیشتر کردیم، ولی باز هم نتوانستیم به گل برسیم. فشردگی بازیکنان رم در زمین خودشان باعث شد مهاجمان ما نتوانند در محوطه جریمه حریف صاحب توپ شوند.

منچسترسیتی در حال حاضر با یک امتیاز پس از تیم‌های بایرن‌ مونیخ و رم در رده سوم گروه خود قرار دارد.

پیگرینی درباره شانس صعودش تیمش به مرحله بعد ، گفت: برای صعود از این گروه باید 12 امتیاز از چهار بازی بعدی خودمان کسب کنیم. دیگر حق اشتباه نداریم و باید تمام دیدارهای باقی مانده را پیروز شویم.همه چیز به بازی بعد ما برابر زسکا بستگی دارد. باید بتوانیم در آن دیدار حتما پیروز شویم. امیدوارم که بتوانیم در بازی بعدی خودمان در روسیه به این مهم برسیم. هنوز نمی‌توان گفت که چه تیم‌هایی از این گروه صعود می‌کنند. به هر حال باید از بین تیم ما رم و بایرن‌ مونیخ یک تیم حذف شود.

سرمربی شلیایی منچسترسیتی ادامه داد: ما تجربه بازی با تیم‌های بزرگ را داریم و به همین خاطر می دانستیم که بازی سختی برابر رم پیش‌رو داریم. مشکل تیم من برابر رم این بود که نتوانست مالکیت توپ داشته باشد. ما در خط ها‌فبک می‌توانستیم نمایش بهتری داشته باشیم. خیلی پاس‌های ساده را از دست دادیم و همین باعث شد حریف صاحب موقعیت شود و توپ و میدان را در اختیار بگیرد. حالا چاره‌ای جز پیروزی در بازی بعدی خودمان نداریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل