بازدید 17473
۸

اکثر زنان عضو داعش کجایی هستند؟

افزایش موج ورود زنان و دختران غربی به خاورمیانه برای پیوستن به شبه‌نظامیان، موجب نگرانی گسترده بازرسان ضدتروریسم شده است.
کد خبر: ۴۳۸۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸ 01 October 2014
افزایش موج ورود زنان و دختران غربی به خاورمیانه برای پیوستن به شبه‌نظامیان، موجب نگرانی گسترده بازرسان ضدتروریسم شده است.

به گزارش ایسنا، روزنامه گاردین در گزارشی نوشت: دختران 14 و 15 ساله عمدتا به سوریه سفر می‌کنند تا با افراطیون ازدواج کنند، فرزندان آنها را بزرگ کرده و به جمع تروریست‌ها بپیوندند و گروه کوچکی از آنها نیز سلاح به دست می‌گیرند. این افراد عمدتاً از طریق شبکه‌های اجتماعی جذب می‌شوند. این زنان و دختران 10 درصد مجموع کسانی را تشکیل می‌دهند که از اروپا، آمریکای شمالی و استرالیا برای پیوستن به گروه‌های تندرو از جمله داعش از کشورشان خارج می‌شوند. در این میان فرانسه کشوری است که بیشتر زنان از آنجا جذب می‌شوند و حدود 63 زن فرانسوی در این منطقه هستند که حدود 25 درصد می‌شوند. دست‌کم 60 زن فرانسوی نیز گمان می‌رود که چنین تصمیمی گرفته باشند.

لویی کاپریولی، رئیس سابق آژانس امنیتی فرانسه می‌گوید: در بسیاری مواقع زنان و دختران فرانسوی خانه‌هایشان را ترک می‌کنند تا با شبه‌نظامیان ازدواج کنند و به نظر خود در حال حمایت از «برادران» هستند. اگر همراه آنها بمیرند، به آنها عنوان «همسر شهید» داده می‌شود.

کارشناسان مبارزه با تروریسم در انگلیس نیز معتقدند که حدود 50 دختر و زن انگلیسی به داعش پیوسته‌اند و گمان می‌رود که حدود یک‌ دهم آنها برای جنگیدن به سوریه رفته‌اند و عمدتاً در رقه مستقر هستند.

طبق بررسی‌های انجام شده میانگین سنی آنها بین 16 تا 24 سال است و اکثرا افراد تحصیل کرده هستند. دست‌کم 40 زن نیز از کشور آلمان به داعش در عراق و سوریه پیوسته‌اند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۸
به 50 نفر و شصت نفر حتی صد و یا هزار نفر نمیشه وازه " موج " اطلاق کرد . در این دنیا که بیشتر از 7 میلیارد نفر جمعیت داره ممکنه صد نفر زن هم به داعش ملحق بشن . این اولا تعداد زیادی نیست که بخواهید بزرگش کنید ثانیا در مقابل جمعیت مردم سوریه و عراق و کل اروپا خیلی ناچیز به چشم میاد . بنا بر این برای هرچیز به اندازه ی خودش اهمیت قایل بشید . بزرگ نمایی کوچکها ارزش سایت و اخبار خودتون رو زیر سوال میبره .
بايد ديدي چه اصول اعتقادي رو مطرح ميكنن كه اينگونه دختران و مردان به اونها ميپيوندن
اونهم در قرن 21!!!!!!!!!!!!!!!
آبروی اسلام و برادر و شهید رو بردن هیچ کس هم نیست جلوشون رو بگیره.
تمامی این زنان اصالت سوری یا خاورمیانه دارند و مسلمانند. اما بیشترین زنان که به آنها پیوستند تنها 60 زن هستند که عددی در مقابل جمعیت فرانیه نیست و نیز در مقابل جمعیت تکفیری های مرد هم که تعدادشون را 15 هزار نفر اعلام کرده بودند یاز 60 نفر عددی نست.60 نفر با 15 هزار نفر می تواند مطابق با احکام اسلامی ازدواج کند؟
میشه لطفا اصلیت ایشان را مشخص کنید.
عقل ندارند
اين افراد صرفا داراي مليتي غربي هستند ولي اصالتا مهاجرهاي عرب و آفريقايي هستند که در نسل هاي گذشته به اروپا و آمريکا مهاجرت کرده اند.
زنان بويژه دختران جوان سريع گول مي خورند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار