بازدید 7448
۱

پاسخ ایران خودرو به مخاطب شیرازی

کد خبر: ۴۳۸۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷ 01 October 2014
با تشکرسرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
همسر اینجانب از ایران خودرو یک دستگاه سمند ال ایکس ای اف سون  پايه گاز سوز با كيسه هواي راننده و سرنشين و رينگ فولادي ويورو4 طبق شرايط پيش فروش عادي بهمن ماه سال 92 تحویل اردیبهشت 93 خریدند ردیف قرارداد 7559655 بود اما تا کنون خودرو تحویل نشده است و تنها پاسخ سامانه شکایات ایرانخودرو و نمایندگی ایران خودرو تسلیم در شیرازو نمایندگی منطقه ای فارس تا کنون فقط این بوده که باید صبر کنید تا زمان نامعلوم و هیچ پاسخ روشنی به پیگیری های ما داده نشده است. با توجه به اینکه پول خودرو به طور کامل ماه هاست که پرداخت شده و خودرو تحویل نشده است جالب است که ایران خودرو در تیرماه اقدام به فروش فوری همین خودرو کرده است. خواهشمند است این مورد با مسئولین این شرکت مطرح شود. با تشکر

پاسخ:
باسلام واحترام
ضمن تقدیر وتشکر از همکاری وتعامل سازنده آن رسانه محترم،بازگشت به نامه شماره113/158/ت مورخ 93/05/27درخصوص موارد مطرح شده توسط مشتری محترم گروه صنعتی ایران خودروبه استحضارمیرساندفاکتور خودروی ثبت نام شده توسط ایشان درتاریخ93/06/12صادر ومبلغ13میلیون و716هزار ریال نیز بابت تاخیر درتحویل برای ایشان محاسبه شده است.

باسپاس
اداره اطلاع رسانی
مدیریت ارتباطات وامور بین الملل ایران خودرو
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱
موضوع خسارت مالی نیست. بی توجهی به مشتری و پاسخ مناسب ندادن است که مشتریان را ناراضی می کند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل