بازدید 2628
لیگ قهرمانان اروپا

بارسا در خانه پاریسی‌ها باخت

کد خبر: ۴۳۸۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲ 01 October 2014
 دومین دور از بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی تیم‌های منچسترسیتی و رم در شب شکست بارسلونا در خانه پاری‌سن‌ژرمن پیگیری شد.

به گزارش تسنیم، در ادامه دیدارهای دومین دور از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، سه‌شنبه شب هفت دیدار در گروه‌های چهار تا هشت برگزار شد که در مهمترین آنها از گروه F تیم فوتبال بارسلونا در خانه پاری‌سن‌ژرمن با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شد.

داوید لوئیز (10)، مارکو وراتی (26) و بلای متیودی (54) برای نماینده فرانسه و لیونل مسی (12) و نیمار (56) برای بارسلونا گلزنی کردند. با این پیروزی PSG‌ با چهار امتیاز در صدر جدول گروه قرار گرفت و بارسلونای سه امتیازی را به رده دوم فرستاد. این اولین شکست بارسلونا در این فصل از رقابت‌ها بود.

در دیگر بازی این گروه آپوئل نیکوزیای قبرس در خانه خود برابر آژاکس آمستردام هلند به تساوی یک بر یک رضایت داد. لوکاس اندرسون در دقیقه 28 برای آژاکس و گوستاوو ماندوکا در دقیقه 31 از روی نقط پنالتی برای آپوئل نیکوزیا گلزنی کردند. در این گروه پس از پاریسی‌ها و بارسا،‌ آژاکس و آپوئل به ترتیب با 2 و یک امتیاز در رده‌‌های سوم و چهارم قرار دارند.

در دیگر بازی مهم شب گذشته از گروه E‌،‌گروه مرگ رقابت‌ها تیم منچسترسیتی انگلیس در خانه خود با تساوی یک بر یک برابر رم ایتالیا متوقف شد. سرخیو آگرو در دقیقه 4 از روی نقطه پنالتی برای منچسترسیتی و فرانچسکو توتی در دقیقه 23 برای رم گلزنی کردند. پیشتر از این در دیگر بازی گروه E بایرن مونیخ با یک گل در خانه زسکا مسکوی روسیه به برتری دست پیدا کرده بود.
در این گروه بایرن مونیخ با شش، رم با چهار، منچسترسیتی با یک و زسکا مسکو بدون امتیاز در رده‌‌های اول تا چهارم قرار دارند.

در گروه G نیز امشب دو بازی برگزار شد که در مهمترین آنها چلسی انگلیس با نتیجه یک بر صفر در خانه اسپورتینگ لیسبون پرتغال پیروز شد. نمانیا ماتیچ در دقیقه 34 تک گل این بازی را زد.
در بازی دیگر این گروه شالکه آلمان و ماریبور اسلوونی یک بر یک مساوی شدند. بوهر در دقیقه 37 برای ماریبور و هونتلار در دقیقه 56 برای شالکه گلزنی کردند. در جدول رده‌بندی این گروه چلسی با چهار، ماریبور و شالکه با دو و اسپورتینگ لیسبون با یک امتیاز رده‌های اول تا چهارم را در اختیار دارند.

در گروه H باته بوریسوف بلاروس با نتیجه 2 بر یک از سد میهمان خود اتلتیک بیلبائو اسپانیا گذشت. پولاکوف (19) و کارنیتسکی (41) برای باته و آدوریس (45) برای بیلبائو گلزنی کردند.

در دیگر بازی این گروه شاختار دونتسک اوکراین برابر پورتوی پرتغال به تساوی 2 بر 2 رضایت داد.تیکسیرا (52) و آدریانو (85) برای شاختار و مارتینس (89- پنالتی و 90) برای پورتو گلزنی کردند.
در جدول این گروه پورتو با 4 امتیاز، باته با  3 امتیاز، شاختار با 2 امتیاز و  بیلبائو با یک امتیاز به ترتیب اول تا چهارم هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس