بازدید 2408

ملی‌پوش کبدی ادامه‌ بازیها را از دست داد

کد خبر: ۴۳۸۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱ 01 October 2014
ملی‌پوش کبدی بانوان از ادامه‌ی بازیهای آسیایی بازماند.

به گزارش ایسنا،‌ طاهره تیره‌گرد که در بازی با چین تایپه از ناحیه پا مصدوم شده بود به دلیل پاره‌گی رباط داخلی نمی‌تواند تیم ایران را در ادامه بازیهای آسیایی همراهی کند.

او از دیروز در بیمارستان بستری شده تا تحت درمان قرار گیرد.

دکتر عباسی، عضو تیم پزشکی کاروان ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون، وضعیت مصدومیت و درمانی سه ملی‌پوش کبدی را تشریح کرد.

او در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با مصدومیت طاهره تیره گرد، گفت: او متاسفانه دیروز (سه شنبه) در مسابقه با چین تایپه از ناحیه پا دچار مصدومیت شد. رباط داخلی و متقاطع او پاره شده است و دچار تورم و درد شدید است. آزمایش دیروز او نشان داد لیگامنت از محل استخوان دچار کندگی شده است. بعد از این آزمایش پزشکان با توجه به درد شدید در زانو او را در بیمارستان بستری کردند و باید 48 ساعت تحت کنترل باشد.

وی از معاینه دکتر رازی از تیره‌گرد خبر داد و گفت: دکتر رازی با حضور در بیمارستان وضعیت پای تیره‌گرد را بررسی کرد و تمام مراحل درمانی و توانبخشی او تحت کنترل است تا بتواند هر چه سریع‌تر راه برود و حرکات درمانی را انجام دهد.

دکتر عباسی با بیان این که پای تیره‌گرد در ایران جراحی می‌شود،‌ ادامه داد: با توجه به طولانی بودن مسیر بازگشت و 10 ساعت پرواز، باید شرایط برگشت برای او فراهم شود تا وضعیت پایش حاد نشود. ما در حال بررسی این موضوع هستیم تا او هر چه سریع‌تر راه رفته و به شرایط اولیه بهبودی دست پیدا کند.

عضو تیم پزشکی کاروان ایران همچنین در رابطه با شکستگی بینی سعیده جعفری، دیگر ملی‌پوش بانوان کبدی، گفت: برای او محافظ بینی گذاشته‌ایم تا ورم و التهابش بخوابد. او فعلا نمی‌تواند بازی کند، اما در صورت راهیابی تیم ملی به فینال می‌تواند تیم ایران را همراهی کند.

دکتر عباسی درباره وضعیت مقصودلو، ملی‌پوش تیم ملی مردان کبدی که پلاتین دست او بیرون زده بود، گفت: او نیز از سوی تیم پزشکی مستقر در دهکده تحت درمان قرار گرفت و می‌تواند در نیمه نهایی یا فینال برای تیم ملی ایران بازی کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس