بازدید 2096
با رفتن به استقلال به گذشته‌ام پشت پا زدم

اولادی: باز هم به استقلال گل می‌زنم

کد خبر: ۴۳۸۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸ 01 October 2014
مهاجم تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: اگر در ترکیب تیم حضور داشته باشم باز هم به استقلال گل می‌زنم.

مهرداد اولادی در گفت‌وگو با فارس در مورد دیدار روز پنجشنبه با استقلال گفت: استقلال در چند هفته اخیر خوب نتیجه نگرفته و ملوان هم شرایطش در جدول و نتیجه‌گیری خوب نبوده است. استقلال مقابل هوادارانش بازی می‌کند و بازی سختی با این تیم داریم.

وی ادامه داد:‌ من از روز دوشنبه در تمرینات ملوان حاضر شدم و با وجود آنکه تاندون دستم پاره شده بود و آن را عمل کردم، اما با تیم تمرین کردم حتی با وجود آنکه پزشکان گفتند نباید فعلا تمرین کنی، فیزیوتراپی من در کلینیک دکتر نوروزی انجام شد.

اولادی در مورد اینکه فکر می‌کند در ترکیب ملوان حضور داشته باشد یا خیر، گفت:‌ من تمرینات آمادگی جسمانی خودم را انجام دادم اما در تمرینات گروهی کمتر حضور داشتم. این به نظر مربیان بستگی دارد که من مقابل استقلال چقدر بازی کنم، اما تمام تلاشم را خواهم کرد تا دروازه استقلال را باز کنم و باز هم به این تیم گلزنی کنم.

اولادی در مورد اینکه عدد 6 را به هواداران استقلال نشان داده بود، گفت: من به هیچکس بی‌احترامی نمی‌کنم و همواره بزرگتر و کوچکتر از خودم احترام می‌گذارم. برای هواداران استقلال مثل هواداران پرسپولیس احترام قائلم زیرا آنها مردم فوتبال دوست و خونگرمی هستند. اما واقعیت آن است که من برای بازی کردن به استقلال رفتم و حتی به گذشته‌ام پشت پا زدم، 6 سال در پرسپولیس بودم و یکباره به استقلال رفتم اما در نیم فصل حتی 5 بازی هم به من نرسید، نمی‌خواهم دیگر به گذشته برگردم شاید هم قسمت اینگونه بوده است، من هم اعتراضاتی داشتم اما برای استقلال و هوادارانش احترام قائلم.

اولادی در مورد اینکه به سمت هواداران استقلال یا امیر قلعه‌نویی خواهد رفت یا نه، گفت: واقعیت این است که اصلا به این مسئله فکر نکردم و نمی‌دانم که این کار را انجام خواهم داد یا نه، زیرا مدام درگیر آماده‌سازی خودم. بودم نیمکت استقلال نیمکت بزرگی است.

مهاجم ملوان در پایان با تشکر از مالک این باشگاه، گفت:‌ سیروس محجوب در تمام این شرایط سخت در کنارم بود و باید از او بخاطر حمایتش تشکر کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار