بازدید 6199

دیدار شمخانی با رهبران گروه‌های فلسطینی

دبیرشورای عالی امنیت ملی، رژیم صهیونیستی را اصلی ترین تهدید جهان دانست و با تاکید بر ضرورت اتحاد کشورهای اسلامی برای مقابله با این تهدید فزاینده ، گفت که این تهدید نباید تحت الشعاع موضوعات فرعی دیگر قرار گیرد.
کد خبر: ۴۳۸۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۰ 01 October 2014
«علی شمخانی» نماینده مقام معظم رهبری و دبیرشورای عالی امنیت ملی، رژیم صهیونیستی را اصلی ترین تهدید جهان دانست و با تاکید بر ضرورت اتحاد کشورهای اسلامی برای مقابله با این تهدید فزاینده ، گفت که این تهدید نباید تحت الشعاع موضوعات فرعی دیگر قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، شمخانی که به سوریه سفر کرده است، عصر سه شنبه در جلسه مشترکی با رهبران گروه های فلسطینی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران حمایت همه جانبه از مقاومت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی را تکلیف دینی و انسانی خود می داند.

وی با اشاره به اقداماتی که از سوی برخی کشورها برای توسعه جریان شیعه هراسی در حال انجام است، خاطرنشان کرد: در حالیکه بسیاری از کشورهای سنی مذهب سیاست سکوت در برابر جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی را در پیش گرفته اند بیشترین حمایت از مردم مظلوم فلسطین از سوی ایران شیعه به عمل آمده است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: پرداخت هزینه سیاسی و امنیتی در قبال حمایت از مقاومت اسلامی را افتخار خود می دانیم و این مسیر را با قدرت ادامه می دهیم.

در ادامه این جلسه رهبران گروه های فلسطینی حاضر، آخرین وضعیت جریان مقاومت در سرزمین های اشغالی فلسطین را تشریح کردند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی همچنین در کنفرانسی خبری به سئوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

براساس این گزارش، شمخانی در جریان سفر به سوریه با « بشار اسد» رییس جمهوری ، « وائل الحلقی» نخست وزیر و « علی مملوک» دبیر شورای امنیت سوریه هم بطور جداگانه دیدار و گفت و گو و بر سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران در حمایت همه جانبه از ملت و دولت این کشور تاکید کرد.

وی دردومین ایستگاه سفر منطقه ای خود در راس هیاتی سیاسی امنیتی ظهر سه شنبه وارد دمشق پایتخت سوریه شد.

دبیرشورای عالی امنیت ملی ایران، دوشنبه شب وارد بیروت پایتخت لبنان شده بود و در مدت اقامت در این کشور با « تمام سلام» نخست وزیر،« نبیه بری» رییس مجلس و « سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله دیدار و گفت وگو کرد.

شمخانی در این سفر در گفت وگو با خبرنگاران در بیروت از آمادگی ایران برای همکاری های دفاعی و کمک به تجهیز ارتش لبنان به سلاح های مورد نیاز خبر داد و گفت که این کمک ها در سفر قریب الوقوع« سمیر مقبل» وزیر دفاع لبنان به تهران، ارائه می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار