بازدید 3414
۱
در آستانه بازي با يووه

گودين: بازي با يوونتوس حکم فينال را دارد

کد خبر: ۴۳۸۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶ 30 September 2014
مدافع اروگوئه اي اتلتيکو مادريد معتقد است که اتلتيکو برابر يوونتوس به هر طريقي بايد پيروز شود تا اميدواري هاي خود براي صعود را زنده نگاه دارد.

به گزارش "ورزش سه"، از دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان، فردا شب در ورزشگاه ویسنته کالدرون شهر مادرید، دو تیم اتلتیکو و یوونتوس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. اتلتیکو بازی اول خود را به المپیاکوس باخته و یوونتوس در عوض بر مالمو غلبه کرده است.

این بازی به نوعی حکم یک فینال را برای اتلتیکو خواهد داشت. دیداری که برای امیدوارماندن به صعود باید سه امتیاز آن را کسب کند. دیه گو گودین مدافع اروگوئه ای این تیم امروز در مصاحبه ای گفت:" خوب است که سیمئونه را روی نیمکت داریم. برخی چیزها از روی سکو قابل انتقال نیست و بخصوص برای این بازی حساس به وجود سرمربی روی نیمکت نیاز داشتیم.برای ما این یک فینال است.با حریف بزرگی روبرو هستیم و هر کاری برای پیروز شدن انجام می دهیم" 

وی در مورد دفاع مستحکم یووه و نیز حضور موراتا در پیشانی خط حمله این تیم گفت:" می دانیم که یوونتوس فصل را خیلی خوب شروع کرده و دفاع غیر قابل نفوذی داشته است. ما هم دفاع خوبی داریم و زمان حمله از روش های مختلفی برای گل زدن استفاده می کنیم. یووه در تمام این سال ها تیم خوبی در اختیار داشته و در این فصل نیز روند مثبتی را طی می کند. موراتا را می شناسیم.او مهاجم خطرناکیست و شک ندارم که در فوتبال ایتالیا تاثیر خود را خواهد گذاشت"
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها