بازدید 2865
معاون امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد

فعالیت 91 هزار هیئت مذهبی در کشور

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در حال حاضر 91 هزار هیئت مذهبی زیر نظر این سازمان در سراسر کشور فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۴۳۸۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۸ 30 September 2014
معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در حال حاضر 91 هزار هیئت مذهبی زیر نظر این سازمان در سراسر کشور فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ناصرالدین نوری‌زاده بعد از ظهر امروز در دیدار با معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ماه ذی‌الحجه اظهار داشت: امید است در این ماه که ماه بندگی است بتوانیم برکات کامل این ماه را درک کنیم.

وی با بیان این‌که مسیر ابلاغ و تبیین دین یکی از بهترین رسالت‌ها بر روی زمین است، تصریح کرد: امید است سازمان تبلیغات اسلامی که این وظیفه خطیر را در حوزه فرهنگی بر دوش دارد در این راستا موفق عمل کند.

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی با بیان این‌که حوزه فرهنگ، حوزه تعامل افکار و اندیشه‌ها است، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی زیر نظر دفتر نهاد مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی فعالیت می‌کند.

نوری‌زاده یادآور شد: حوزه فرهنگ بسیار وسیع و گسترده است که باید تمام سازمان‌ها و نهادها با یکدیگر در این حوزه همکاری کنند.

وی با بیان این‌که نگاه ما در سازمان تبلیغات اسلامی نگاه تعامل است، اضافه کرد: امید است بتوانیم در حوزه فرهنگ و دین که ماموریت اصلی ما در سازمان تبلیغات اسلامی است به طور شایسته عمل کنیم.

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی به حوزه‌های فعالیت این سازمان اشاره کرد و افزود: مباحث خانواده، جوانان، فرهنگ معاد و ایثار، راه‌های مقابله با جنگ نرم، رسانه، فرهنگ نماز، عفاف و حجاب از جمله این حوزه‌ها است.

نوری‌زاده با بیان این‌که از سال 85 تاکنون 124 هزار گفتمان دینی در سراسر کشور توسط سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شده است، تصریح کرد: همچنین در حال حاضر حدود 91 هزار هئیت مذهبی زیر نظر این سازمان در سراسر کشور فعالیت می‌کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار