بازدید 7897

مجلس پیگیر برگزاری جلسات شورای عالی فضای مجازی

کد خبر: ۴۳۸۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵ 30 September 2014

رئیس کمیته هنر، گردشگری و رسانه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مجلس پیگیر تشکیل جلسات شورای عالی فضای مجازی بوده و در این راستا اقداماتی را نیز از مجاری قانونی انجام داده است.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، اظهار کرد: در مدت ریاست جمهوری آقای روحانی تنها دو جلسه شورای عالی فضای مجازی تشکیل شده است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از ابتدای تشکیل شورای عالی فضای مجازی در مجموع پنج جلسه تشکیل شده است، بیان کرد: رئیس جمهور نسبت به برگزاری جلسات شورای عالی فضای مجازی اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: امید است هرچه سریع‌تر جلسات شورای عالی فضای مجازی دوباره تشکیل شود چرا که این شورا مسئولیت سنگینی به عهده دارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی پیگیر تشکیل جلسات شورای عالی فضای مجازی است و در این راستا اقداماتی را نیز از مجاری قانونی انجام داده ‌اما متاسفانه جواب صحیحی دریافت نشده است.

پژمانفر با بیان اینکه ریاست شورای عالی فضای مجازی بر عهده رئیس جمهور است، گفت: این شورا مکلف است تا اشراف کامل نسبت به فعالیت‌های مجازی در سطح داخلی و جهانی داشته باشد.

وی به وظایف شورای عالی فضای مجازی اشاره کرد و افزود: مصوبات این شورا برای شورای معین و کمیته مصوبات ارسال می شود و اعضای حقیقی شورای عالی فضای مجازی وظیفه دارند در مدت زمان یک هفته نظرات نهایی خود را در رابطه با مصوبات اعلام کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی