بازدید 14306
۵

جست‌وجو‌ حرفه‌ای با استفاده از عملگرهای گوگل + اینفوگرافی

آیا گمان می‌کنید، می‌توانید ‌در گوگل ‌‌یک جست‌وجو‌ حرفه‌ای داشته باشید؟ بیشتر همین گونه است و کمتر زمانی پیش می‌آید‌ از گوگل چیزی را بخواهید و شما را ناکام ‌گذارد؛ اما آیا از عملگرهای حرفه‌ای در جست‌وجو‌ گوگل با‌خبرید؟ شما می‌توانید با ‌عملگرها‌، ‌جست‌وجو‌ سریع و فوق حرفه‌ای داشته باشید.
کد خبر: ۴۳۸۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۰ 30 September 2014

جستجوی حرفه‌ای با استفاده از عملگرهای گوگل + اینفوگرافآیا گمان می‌کنید، می‌توانید ‌در گوگل ‌‌یک جست‌وجو‌ حرفه‌ای داشته باشید؟ بیشتر همین گونه است و کمتر زمانی پیش می‌آید‌ از گوگل چیزی را بخواهید و شما را ناکام ‌گذارد؛ اما آیا از عملگرهای حرفه‌ای در جست‌وجو‌ گوگل با‌خبرید؟ شما می‌توانید با ‌عملگرها‌، ‌جست‌وجو‌ سریع و فوق حرفه‌ای داشته باشید.

به گزارش «تابناک»، موتور جست‌وجو‌ گوگل به ستون خیمه برای بسیاری از ما در استفاده روزمره از اینترنت تبدیل شده است. استفاده کاربران از این موتور جست‌وجو‌ غول‌پیکر‌ در سرتاسر جهان منجر به آن شده ‌که گوگل، ‌اصلی‌ترین مرجع برای بسیاری از این کاربران دانسته شود.

اما در حالی که بسیاری از کاربران از گوگل تنها در حد یک جست‌وجو‌ عادی بهره می‌گیرند‌، این موتور جستجو، قابلیت‌ها و امکانات فوق‌العاده‌ای ‌برای داشتن یک جست‌وجو‌ حرفه‌ای به کاربران ارائه می‌کند. یکی از این موارد حرفه‌ای، عملگر‌ها هستند که شاید بسیاری از شما با آن‌ها آشنا نباشید.

این عملگر‌ها می‌توانند جست‌وجو‌ شما را به یک جست‌وجو‌ دقیق، سریع و حرفه‌ای تبدیل کند. در اینفوگرافی زیر می‌توانید کاربرد این عملگر‌ها را ببینید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۵
آه لی، این مسئول آی تی تابناک به من نشان بده، تا من ببوسیمش
اولش عکس رو دیدم فکر کردم صفحه اخطار فیلترینگه هه هه
تصویر بی کیفیت ناخوانا
تشکر ، خسته نباشید.
عکس باز نمی شود
اصفهان
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر