بازدید 3878

دغدغه‌ هنرمندان در جلسه با وزیر اقتصاد

اولین نشست هم‌اندیشی اصحاب فرهنگ و هنر با وزیر امور اقتصاد و دارایی و با محوریت موضوع معافیت‌های مالیاتی برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۸۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۴ 29 September 2014
اولین نشست هم‌اندیشی اصحاب فرهنگ و هنر با وزیر امور اقتصاد و دارایی و با محوریت موضوع معافیت‌های مالیاتی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این نشست که عصر دوشنبه 7 مهرماه در وزارت امور اقتصاد و دارایی برگزار شد، معاونان سینمایی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران و مسئولان در حوزه‌های مختلف ادبیات، نشر، چاپ، موسیقی، تجسمی و سینما و نیز تعدادی از هنرمندان این حوزه‌ها حضور داشتند.

حجت‌الله ایوبی رییس سازمان سینمایی به عنوان یکی از افرادی که در این نشست دوساعت و نیمه صحبت کرد، در سخنانی گفت: روزهای اولی که مدیران جدید آمدند تلقی اهالی فرهنگ و هنر این بود که این حوزه در اولویت امور قرار دارند اما امروز تقریبا ناامید شدند و فهمیدند که خبری نیست چون بودجه زیادی در اختیار نداریم و درخواست حداقلی آن‌ها این است که اگر پولی نمی‌دهید حداقل پولی هم نگیرید.

او همچنین خطاب به طیب‌نیا وزیر امور اقتصاد و دارایی اظهار کرد: انتظار ما این است که حداقل رویکردی که احساس می‌کنیم میان مدیران شما تغییر کرده در سطوح دیگر هم در این حوزه تغییر کند تا با کاهش مالیات و حذف بوروکراسی آرامش نسبی را در این عرصه شاهد باشیم.

در این نشست همایون امیرزاده (مشاور صالحی معاون فرهنگی وزارت ارشاد) ، مرتضی کاظمی (مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی )، نادر قدیانی (رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران)، علی نیکو سخن (مدیر اتحادیه چاپخانه‌داران تهران) ، لادن حیدری (مشاور حقوقی وزیر ارشاد)، منوچهر محمدی (تهیه کننده سینما) ، تقی‌پور (مدیرمسئول روزنامه جهان صنعت) ایرج راد (مدیرعامل خانه تئاتر) و ... درباره مسائل مالیاتی حوزه‌های خود و مشکلاتی که وجود دارد مطالبی را مطرح کردند.

به گزارش ایسنا پیشنهاد وزیر امور اقتصاد و دارایی در این نشست این بود که مطالب مطرح شده فقط درباره بحث معافیت‌های مالیاتی نباشد اما تاکید بیشتر حاضران در جلسه بر همین مبحث بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل