بازدید 14705

روایت جالب قلعه‌نویی از عملکرد ظریف

کد خبر: ۴۳۸۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵ 29 September 2014
​امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران روایت جالبی از عملکرد وزیر امور خارجه دارد. او می گوید نوع خنده های آقای ظریف هم باعث پیشرفت مذاکرات هسته ای شده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال امروز در گفت و گویی که با خبرگزاری ایسنا داشته تحلیل جالبی از عملکرد دستگاه دیپلماسی کشور در سطح بین الملل ارایه کرده است.

او درباره نظر برخی کارشناسان که معتقدند نباید رفتاری که چند سال قبل با شما و دایی در تیم ملی صورت گرفت با علی کریمی هم در تیم ملی تکرار شود، گفت: ان‌شاءالله این نگاه نباشد و من فکر نمی‌کنم که در این دولت فضایی برای اینجور رفتارها وجود داشته باشد. نمی‌خواهم در باره خودم و دایی صحبتی کنم، اما کارنامه‌ این دولت در زمینه‌های مختلف مشخص است. می‌بینید که تا حدود زیادی تورم را مهار کرده‌اند. در بعد بین‌المللی هم می‌بینید که چطور آقای ظریف و همکارانش نگاه دنیا را به ایران تغییر داده‌اند. جا دارد از طریق ایسنا از وزارت امور خارجه تشکر کنم. موضع‌گیری و حتی نوع لباس پوشیدن آقای ظریف و خنده‌های ایشان باعث شده که پیشرفت‌های بسیار محسوسی در روابط بین‌المللی ایران ایجاد شود. آنها توانسته‌اند به گونه‌ای رفتار کنند که احترام دنیا به تمدن 12 هزار ساله ایران تا حدود بسیار زیادی باز گردد. من خیلی دوست دارم به همراه تیم به دیدار آقای ظریف بروم و از ایشان در دیداری حضوری تشکر کنم. به هر حال فکر نمی‌کنم در دولتی که چنین دیدگاه های امیدوار کننده‌ای دارد فضایی برای تکرار رفتارهای گذشته وجود داشته باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار