بازدید 4979

نبویان: تعامل با آمریکا هیچ نفعی ندارد

کد خبر: ۴۳۸۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲ 29 September 2014

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت: تعامل با آمريكا براي ما هيچ نفعي ندارد چرا كه قرار بود بعد از 6 ماه از گذشت مذاكرات، تحريم ها برداشته شود كه متاسفانه چنين اتفاقي نيفتاد بلكه 31 شركت و نهاد ايراني، 16كشتيراني جديد، 5بانك جديد و افراد ايراني و خارجي در تجارت تحريم شدند.

به گزارش مهر، حجت الاسلام سيد محمود نبويان يكشنبه شب در شانزدهمين يادواره 24 تن از شهداي منطقه زيروان نكا افزود: همچنين آمريكا 9 ميليارد و 561 ميليون و 400 هزار دلار شركتهاي خارجي را كه با ايران ارتباط تجاري داشتند جريمه كرده است.

وی با بیان اینکه، ولايتمداري در گرو حفظ ياد شهداست و امروز پيام اول شهدا ولايتمداري است كه بايد اولويت كار همه ما مردم باشد گفت: شهدا با يك پيام رهبري به ميدان هاي جنگ رفتند و جانانه از اين مملكت و خاك دفاع كردند و فرمايشات رهبري برايشان فصل الخطاب بود كه اكنون نيز اين مسئله بايد در زندگي امروز ما صدق كند و اجرايي شود.

وي با اشاره به 8 سال دفاع مقدس خاطر نشان كرد: با مروز دفاع مقدس متوجه مي شويم كه در طول اين جنگ 8 ساله عليه ايران از سوي عراق، 37 كشور از عراق حمايت كردند و ما براي سيم خاردار در تحريم بوديم و صدام سر سازش و تعامل با آمريكا و آلمان و فرانسه داشت.

نماينده مردم تهران در خانه ملت با بيان اينكه شهدا در طول دفاع مقدس درس ايستادگي و مقاومت به ما آموختند يادآور شد: پيام شهدا ايستادگي و مقاومت است كه نبايد از اين پيام فاصله بگيريم چرا كه اين فاصله ما را به خطر نزديك مي كند.

حجت الاسلام نبويان ادامه داد: با ايستادگي و مقاومت رزمندگان، ایران اسلامی در این هشت سال به اوجی رسید که در هیچ دوره‌ای به آن نرسیده بود و تنها كشوري بود كه در مقابل آمريكا و اسراييل ايستاد و مقاومت كرد و ما باید این دستاورد عظیم را حفظ کنیم.

وي گفت: امروز جوانان اين سرزمين نيازمند حمايت هستند نه اينكه با مذاكره بخواهيم تحريم را برداريم كه نمي شود.

نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: سياست خارجي ما بايد اصلاح شود و در اين زمينه نيازمند اصلاح هستيم و بايد بدانيم خيلي از پيشرفتهاي ما حاصل تعامل با آمريكا نبوده است و بسياري از توانمندي هاي ما برگرفته از نيروهاي جوان مملكت خودمان است.

وي اضافه كرد: متاسفانه مسئله که بیشتر سبب ناراحتی ما شده بحث نظارت است كه بيان شد سه نوع نظارت وجود دارد؛ نظارت سرزده با اطلاع، سرزده بی اطلاع و نوع سوم نیز در حال اجرایی شدن بوده که آن را در پروتکل الحاقی در حال پذیرفتن هستیم و آن یعنی اینکه در کاخ سفید تمامی بخش‌های هسته‌ای ما را توسط دوربین به طور مستقیم نظارت کنند كه اين اوج فاجعه است و آنان به قول خودشان بصورت onlineتمام برنامه هاي هسته اي ما را از كاخ سفيد رصد مي كنند كه شكر خدا تاكنون اجرايي نشده است.

نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ما خواهان صداقت تیم مذاکره کننده با مردم هستيم چرا كه مردم ايران اسلامي بايد همواره در اوج باشد و ملت ما نبايد ذليل آمريكا و اسراييل و فرانسه شود بلكه بايد عزتمندي ايران اسلامي حفظ و همچون دوران جنگ به جوانان ايراني اعتماد كنيم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها