بازدید 2236

تبعات حذف یک پست از باشگاه استقلال

سه شکست متوالی استقلال موجب شده بررسی این اتفاق در دستور کار هیات مدیره این باشگاه قرار بگیرد.
کد خبر: ۴۳۸۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵ 29 September 2014
سه شکست متوالی استقلال موجب شده بررسی این اتفاق در دستور کار هیات مدیره این باشگاه قرار بگیرد. اما پرسش اینجاست که با حذف چارت مدیریت فنی که رابط فنی میدانی است و مدیران، هیات مدیره‌ای که فوتبالی هم نیستند چگونه می‌خواهد بررسی فنی در مورد این سه شکست داشته باشد؟

به گزارش مهر، روزی که منصور پورحیدری با پستش به طور کامل از باشگاه استقلال حذف شد خیلی ها از خود پرسیدند که دلیل این اتفاق چه بوده که باشگاه بزرگی چون استقلال نمی خواهد مدیر فنی داشته باشد؟ البته پورحیدری مطابق معمول همه ادوارش خودش این پرسش‌ها را تا حدودی جمع کرد تا استقلال دچار حاشیه و پرسش های بیشتری نشود و مثلا نگویند که امیر قلعه نویی موجب برکناری وی شده یا نگویند که علت برکناری ایشان هیات مدیره بوده! پورحیدری اعلام کرد که به خاطر کم کردن هزینه ها پست مدیر فنی را از چارت باشگاه حذف کرده‌اند!

آن روزها استقلال در شرایط بدی نبود اما امروز شاید بهتر همه بتوانند بفهمند که اصولا مدیر فنی چه نقشی دارد و در یک باشگاه حرفه ای حذف آن امکان پذیر نیست. برای بهتر متوجه شدن ماجرا شما را عودت می دهیم به حرف‌های افجه ای سخنگوی باشگاه استقلال که اعلام کرد: "باخت های پی در پی استقلال را در هیات مدیره بررسی می کنیم!" در واقع حالا می توان فهمید که مدیر فنی چه نقشی داشته است و تاکنون چه انجام می داده است.

پورحیدری در واقع پل عبور از مسایل فنی در هیات مدیره بود با وجود گزارش‌های او بود که هیات مدیره می توانست علت‌یابی کند و اشکال‌ها را متوجه شود اما امروز که این پست از چارت حذف شده و پورحیدری هم مدیر فنی نیست دوری‌اش از تیم موجب می شود که نتواند گزارش های کاملی به هیات مدیره بدهد و هیات مدیره هم که اصالتا نمی تواند در مسایل فنی دخالت کند عملا نمی تواند چیزی را بررسی کرده و به نتیجه مورد نظر خودش برسد!

به واقع تازه امروز و پس از اعلام افجه ای برای دستور جلسه هیات مدیره می توان فهمید که مدیریت فنی چقدر لازم است و واجب اما به دلیلی عجیب کل چارت را حذف کردند تا پورحیدری حذف شود و حالا که می خواهند بررسی کنند عملا نمی توانند چنین کنند کارشان وجاهت ندارد!

کاش قبل از حذف این پست اندکی به چنین روزهایی فکر می کردند تا تصمیم‌هایشان مبتنی بر اشراف به مسایل فنی باشد نه اینکه اعضای اسپانسری و مدیریتی بخواهند مسایل فنی استقلال را ارزیابی کنند یا تصمیمی در این رابطه بگیرند!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل