بازدید 6528

قتل پدر به دست پسر 17 ساله

کد خبر: ۴۳۸۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱ 29 September 2014
رئيس پليس آگاهي استان سمنان گفت: نوجوان 17 ساله‌اي که با سه ضربه چاقو پدرش را به قتل رسانده بود، ساعتي پس از جنايت در خيابان‌هاي سمنان شناسايي و دستگير شد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ داوود رسولي‌فر در تشريح جزئيات اين مطلب گفت: يک مورد درگيري در يکي از محلات سمنان به مرکز فوريت‌هاي پليس 110 اين شهرستان اعلام شد. وي افزود: ماموران پليس بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند و با مشاهده آثار خون در راه پله ساختمان که تا داخل منزل ادامه داشت، تحقيقات خود را آغاز کردند.

رئيس پليس آگاهي استان سمنان ادامه داد: در تحقيقات مقدماتي پليس مشخص شد «س- ز» 46 ساله با پسر نوجوانش درگير شده و پس از برخورد فيزيکي با وي در راه پله ساختمان مورد اصابت چاقوي پسر 17 ساله خود قرار مي‌گيرد و توسط امدادگران 115 به بيمارستان منتقل مي‌شود اما مضروب بر اثر شدت جراحات وارده در بيمارستان فوت مي‌کند.

رسولي‌فر گفت: در پي فوت مصدوم، بازرس ويژه قتل پزشکي قانوني و اکيپ بررسي صحنه جرم پليس آگاهي در بيمارستان و محل حادثه حضور يافتند.

وي افزود: با توجه به فرار متهم از محل حادثه، مکان‌هاي احتمالي اختفاي وي شناسايي و هم‌زمان با اجراي طرح مهار پليس، عملياتي ويژه براي دستگيري قاتل آغاز شد.

رسولي‌فر گفت: قاتل نوجوان ساعتي پس از جنايت و در حالي که هنوز چاقو به دست داشت، در خيابان‌هاي اطراف منزل مادربزرگش شناسايي و دستگير و به پليس آگاهي منتقل شد.

رئيس پليس آگاهي استان سمنان به اعتراف صريح متهم و وارد کردن سه ضربه چاقو به بدن پدرش اشاره و اضافه کرد: قاتل در اظهارات خود علت شروع اين درگيري منجر به قتل را بحث و مجادله با پدرش و عصبانيت ناشي از آن عنوان کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۳
پسر كو ندارد نشان از پدر، تو بيگانه خوانش، نخوانش پسر
اين پسر جنايتكار چون زير ١٨ سال سن دارد بنابراين اعدام نخواهد شد و بعداز مدتى ازاد خواهد شد و با اموزشهائى هم كه در زندان ميبيند به يك جانى حرفه اى تبديل و وجودش براى جامعه بسيار خطرناك خواهد بود، كسى كه به پدر خود رحم نكند پس با ديگران چه خواهد كرد؟ اينگونه افراد اگر اعدام نميشوند بايد تا اخر عمرشان بطور مداوم تحت نظر باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
تا آخرعمرمناطق بد آب وهواو بیگاری کشیدن
اینهم ازوفا و معرفت پسر !!!! . قابل توجه افرادی که پسردوست هستند .
پاسخ ها
علي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
با سلام و احترام
موضوع پسر يا دختر نيست موضوع تربيت درست فرزند و ارتباط نزديك والدين با آنهاست ممكن بود بطريق ديگري اين حادثه توسط دختر رقم بخورد.
ارادتمند
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
زود قضاوت نکنین شاد پدر زندگی پسرشو جهنم کرده و............... شاید یه اتفاق بوده زود قضاوت نکنین
پدر که چند ساعت بیشتر درد نکشید خدا رحم کنه به این پسر یک عمرباید درد بکشه خدا رحم کنه به مادر بیچارش
زورگيرى كه جسارت حمله به ماموران مسلح  پليس را دارد پس با مردمان عادى بدون سلاح چه خواهد كرد؟ جا دارد كه اينگونه زورگيران را به سرعت ازادشان نكنند كه دوباره به جان شهروندان بيافتند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
اون یه خبر دیگه بود عزیزم
چشمم روشن
خوشم اومد.دست پرورده خودش بوده.باید در تربیت بچه اش بیشتر تلاش می کرد.بعضی پدران از اینکه بچه شون چاقو کش بشه بدشون نمی آد و شاید هم افتخار هم بکنند.
تا حالا این خبرا معمولا خارجی بودن که یه نوجوان پدرش یا خانوادش رو می کشه حالا دیگه باید توی ایران هم از این مسائل داشته باشیم.واقعا جامعه ما داره به کدوم سمت میره؟
متاسفم واسه نسل جدید واین شکاف عمیق بین این دو نسل
آقا سعیدsaeedخوشت نیاد بهتر است چون ممکن است روزی دامن خودت را بگیرد واز این حرف که زدی پشیمان شوی.نعوذبالله از پیامبرخدا نوح (ع)بیشتر نیستیم اگر خدافرزند ناخلف داد دیگه نمی توان کاری کرد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل