بازدید 2624

آتش سوزي در اتاق سرايداري مجتمع وزشي

کد خبر: ۴۳۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹ 29 September 2014
آتش سوزي اتاق سرايداري يک مجتمع ورزشي در شرق تهران، با تلاش آتش نشانان به موقع مهار شد.

به گزارش ابتکار، پايگاه 125 در گزارشي اعلام کرد:ستاد فرماندهي آتش نشاني روز شنبه در ساعت 13:43 دقيقه روز گذشته بلافاصله پس از دريافت خبر حادثه، آتش نشانان ايستگاه 72 و ايستگاههاي 101 و 71 به همراه خودرو دستگاه تنفسي را به سوي خيابان گلبرگ شرقي اعزام کرد.

محمدرضا وکيلي معاون عمليات منطقه 6 آتش نشاني که در محل حضور داشت، گفت: در يک مجتمع ورزشي، اتاق سرايداري آن به مساحت 60 متر مربع دچار آتش سوزي شده بود وشعله و دود بسيار زيادي نيزتمامي سالن‌هاي تمرين، بدنسازي، استخر وسوناي آن را فرا گرفته بود.

وي با اشاره به اينکه آتش در حال سرايت به ديگر قسمت‌هاي ورزشگاه بود، اضافه کرد: آتش نشانان پس از قطع جريان برق و بستن شير اصلي گاز با استفاده از دستگاه تنفسي به کانون آتش نزديک شده و با کمک دو رشته لوله‌هاي آبدهي، آتش سوزي را مهار و سپس با چهار دستگاه هواکش قوي دود را از فضاي ورزشگاه کاملا تخليه کردند.

وکيلي ادامه داد: آتش نشانان هم چنين تمامي قسمت‌هاي ورزشگاه را براي نجات حادثه ديدگان احتمالي مورد جستجو قرار دادند که خوشبختانه کسي در سالن ها، استخر و سونا حضور نداشت. علت وقوع اين آتش سوزي هم اکنون توسط کارشناسان آتش نشاني در حال بررسي است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل