با تشکرسرویس با بینندگان مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق
ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده
است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان
و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب
گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.
طرح مشکل:با سلام و احترام
اينجانب جهت مسافرت به كشور كويت ، در تاريخ 93/04/19 اقدام به خريد ٣٠٠ دلار ارز مسافرتي از شعبه بلوار امين قم نمودم.در تاريخ 93/03/24با مراجعه به فرودگاه اصفهان و انجام تشريفات خروج از كشور به باجه ارزي بانك ملت مستقر در فرودگاه مراجعه نمودم.مع الاسف تا ساعت ٨ صبح يعني ١٠ دقيقه قبل از پرواز، باجه مذكور تعطيل بود و پيگيري و تماس هاي مكرر مسافران به سرپرستي بانك ملت اصفهان نيز نتيجه اي در پي نداشت.لازم به ذكر است اينجانب قبل از تهيه حواله ارزي با تماس با فرودگاه و مركز ارتباطات بانك ملت از وجود باجه ارزي در فرودگاه اطمينان حاصل كردم.اكنون تقاضاي پيگيري موضوع را دارم.به پيوست تصوير حواله ارزي ارسال مي گردد.با تشكر و تجديد احترام
پاسخ:باسلام
احتراما،بازگشت به نامه شماره 1355/ت مورخ93/04/26درخصوص تقاضای مخاطب محترم به اطلاع می رساند وفق مذاکرات انجام یافته از سوی باجه ارزی بانک ملت مستقردر فرودگاه اصفهان با شاکی واسترداد معادل ریالی وجه حواله به نامبرده،ایشان از شکایت خودصرف نظر نموده ورضایت نامه کتبی از وی اخذ شده است.
اداره روابط عمومی
عزیز حاجی علیاری مهدیه نعیمی تبریزی