بازدید 9462
۱

مرگ دانشجوي پزشکي در خوابگاه

کد خبر: ۴۳۷۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴ 28 September 2014
دانشگاه علوم پزشکي شيراز ضمن تاييد خبر مرگ يک دانشجوي ساکن در خوابگاه شهيد آيت‌الله دستغيب شيراز، اعلام کرد که علت اين حادثه از سوي مسئولان اين دانشگاه و دادستاني و حوزه انتظامي در حال بررسي است.

به گزارش ابتکار، صبح روز جمعه چهارم مهرماه، جمعي از دانشجويان دانشگاه علوم پزشکي شيراز از مرگ يک دانشجوي پزشکي ساکن در خوابگاه شهيد آيت‌الله دستغيب در شيراز خبر دادند.

به گفته آنها، دانشجويي به‌نام"و- ب" صبح زود از طبقه 5 ساختمان خوابگاه، به پايين سقوط و فوت کرده است،‌ اما هيچ يک از آنان جزئيات دقيق‌تري از حادثه را مطرح نمي‌کردند. ر

وابط عمومي دانشگاه علوم پزشکي عصر جمعه با درج خبري روي سايت دانشگاه ضمن تاييد اين حادثه اعلام کرد: مسئولان دانشگاه علوم پزشکي شيراز، دادستاني و حوزه انتظامي در حال بررسي حادثه صبح گاه چهارم مهرماه در خوابگاه دانشجويي شهيد آيت‌الله دستغيب شيراز هستند.

 در اين خبر آمده است: پس از کشف جسد دانشجوي پسر حدود 23 ساله در روند بررسي حفاظت فيزيکي دانشگاه، پزشکي قانوني بر اساس بررسي‌هاي اوليه زمان مرگ را حدود ساعت 4 صبح اعلام کرده است.

دادستاني و حوزه انتظامي و مسئولان دانشگاه در حال بررسي موضوع هستند و تا کنون شواهد دال بر سقوط اين دانشجوي پزشکي است که منجر به فوت شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱
خوابگاه ابدی .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر