بازدید 2504

امیر حسین صفوی سرمربی تیم هندبال صبای قم شد

رییس هیات هندبال استان قم از مشخص شدن کادر مدیریت و فنی تیم هندبال صبای قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر هندبال خبر داد.
کد خبر: ۴۳۷۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۷ 27 September 2014
رییس هیات هندبال استان قم از مشخص شدن کادر مدیریت و فنی تیم هندبال صبای قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر هندبال خبر داد.

'سید علیرضاطباطبایی' عصرشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مسوولیت مدیریت تیم هندبال صبا به من واگذار شده است و همچنین 'امیرحسین صفوی' نیز به عنوان سرمربی در راس کادر فنی تیم صبای قم قرار خواهد گرفت.

وی بیان داشت: صفوی در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر هندبال پس از استعفای غلامعلی اکبرآبادی هدایت تیم صبا را بر عهده گرفت، ضمن اینکه در کنار وی امیر فرامرزی به عنوان مربی بدنساز و مهدی کریمی به عنوان سرپرست تیم حضور خواهند داشت.

وی ابراز داشت: تیم صبای قم در حالی باید روز بیست و چهارم مهرماه در لیگ برتر هندبال کشور به میدان برود که امسال این مسابقات با حضور 12 تیم به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.

طباطبایی افزود: تمرینات تیم هندبال صبای قم برای حضور در مسابقات فصل جدید لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور با حضور کادر فنی و بازیکنان این تیم از امروز در مجموعه ورزشی 15 خرداد قم آغاز شد.

وی بیان داشت: برنامه های آماده سازی خود را با حضور بازیکنان بومی شروع کرده ایم تا بازیکنان غیر بومی و جدید این تیم نیز معرفی شوند.

تیم هندبال صبای قم در نخستین بازی خود از فصل جدید مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور 24 مهرماه در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم نفت و گاز گچساران می رود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها