بازدید 5751

درخواست باهنر برای تعجیل در معرفی وزیر علوم

کد خبر: ۴۳۷۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹ 27 September 2014

نایب رئیس مجلس، با تاکید بر ضرورت معرفی گزینه پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از سوی دولت قبل از اتمام مهلت سه ماهه و با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: انتظار ما از دولت معرفی هر چه سریع تر گزینه پیشنهادی بوده زیرا اخذ رای اعتماد وزیر پیشنهادی در مجلس معطلی دارد.

محمدرضا باهنر در گفت وگو با خانه ملت، با بیان اینکه دولت برای معرفی گزینه پیشنهادی وزارت علوم سه ماه فرصت دارد که از این مدت یک ماه آن باقی مانده است، گفت: دولت باید هر چه سریع تر و قبل از اتمام موعد مقرر نسبت به معرفی گزینه پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام کند زیرا معرفی گزینه پیشنهادی به مجلس و در نتیجه انتخاب وی معطلی دارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: دولت باید در خصوص معرفی گزینه پیشنهادی وزارت علوم به گونه ای عمل کند که با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید وزیر بتواند قبل از پایان 3 ماه مقرر رای اعتماد از مجلس اخذ کند.

وی با بیان اینکه استقرار هر چه سریع تر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به سرو سامان گرفتن امور منجر می شود، گفت: آقای روحانی از اول ریاست جمهوری خود سعی کردند که رعایت دقیق قانون را در دستور کار خود داشته باشند و ما انتظار داریم که این بار نیز این اتفاق رخ دهد و معرفی گزینه های پیشنهادی قبل از پایان مهلت مقرر از سوی دولت صورت بگیرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به این سوال که آیا هیات رئیسه قصد رایزنی با دولت برای معرفی هر چه سریع تر گزینه پیشنهادی را ندارد، گفت: ما صحبت های لازم را با دولت در این باره انجام خواهیم داد اما چون این موضوع از اختیارات رئیس جمهور است نظر نهایی نیز با دولت خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر