بازدید 4425

علیلو طرفدار خودروسازان شد

کد خبر: ۴۳۷۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰ 27 September 2014

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس برخوردهای سلیقه ای برخی دستگاهها با صنعت خودرو خوب نیست، گفت: داشتن کپسول آتشنشانی و بسیاری از وسایل ضروری است اما اینکه جزو الزامات شماره گذاری باشد را من نشنیدم.

علی علیلو در گفت و گو با خانه ملت، درباره توقف شماره گذاری برخی خودرو ها به دلیل نداشتن کپسول آتشنشانی،‌ گفت:‌ من تاکنون نشنیده بودم که کپسول آتشنشانی جزو الزامات شماره گذاری باشد.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی افزود: داشتن کپسول آتشنشانی و بسیاری از وسایل ضروری است اما اینکه جزو الزامات شماره گذاری باشد را من نشنیدم.

وی بابیان اینکه نیروی انتظامی ادله خود برای الزام خودرو ها به داشتن کپسول آتشنشانی را اعلام کند، گفت: اگر در این باره دستورالعمل و ابلاغیه ای بوده که خودرو سازان عمل نکردند شاید بشود گفت نیروی انتظامی حق دارد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: اگر الزام به داشتن کپسول آتشنشانی مقدماتی نداشته و به یکباره ابلاغ شده باشد اشتباه است و به نظرم برخی از این رفتارها به نفع تولید و صنعت نیست.

نماینده مردم شبستر در مجلس با تاکید بر اینکه برخوردهای سلیقه ای برخی دستگاهها با صنعت خودرو خوب نیست،‌ گفت: اگر در این باره قانونی بوده و بخشنامه ای ابلاغ شده خودروسازان باید رعایت می کردند .

گفتنی است روز گذشته مشاور انجمن خودروسازان ایران از توقف شماره‌گذاری برخی خودروهای سواری داخلی به دلیل نداشتن کپسول آتش‌نشانی خبر داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل