بازدید 2614

غیبت احتمالی دروسی در جدال رم با یوونتوس و منچسترسیتی

کد خبر: ۴۳۶۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵ 23 September 2014
هافبک ایتالیایی جالوروسی مصدوم شده است و احتمالاً ۲ بازی حساس بعدی تیمش را در سری A و لیگ قهرمانان اروپا از دست خواهد داد.

به گزارش تسنیم و به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، باشگاه رم اعلام کرد که دانیله دروسی، هافبک ملی‌پوش این تیم از ناحیه ساق پا دچار آسیب‌دیدگی شده و به این ترتیب حضور او در ترکیب جالوروسی برابر تیم‌های منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا و یوونتوس در هفته ششم سری A در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

دروسی در دقایق پایانی بازی اخیر تیمش برابر کالیاری در هفته سوم سری A لنگان لنگان زمین بازی را ترک کرد و گفته می‌شود مصدومیت او آنقدر شدید هست که وی برای مدتی از میادین دور نگه دارد.

مسئولان کادر پزشکی باشگاه رم هنوز چیزی در خصوص مدت زمان دقیق خانه‌نشینی دروسی اعلام نکرده‌‌اند اما طبق بیانیه‌ای که در سایت این باشگاه قرار گرفته است، هافبک ملی‌پوش جالوروسی از ناحیه عضله پشت ساق پای چپ خود آسیب دیده است و روند درمان او از امروز (سه‌شنبه) آغاز شده است.

مصدومیت دروسی در شرایطی ممکن است او را خانه‌نشین کند که تیمش فردا شب در هفته چهارم سری A میهمان پارما است و طبق گزارش گروهی از نشریات ایتالیایی او احتمالاً بازی دوم رم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خانه منچسترسیتی و بازی ششم خود در لیگ ایتالیا در خانه یوونتوس را از دست می‌دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل