بازدید 4517
۵

نام همسر اول با ثبت ازدواج دوم حذف می‌شود‬

کد خبر: ۴۳۶۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲ 23 September 2014
مدیرکل اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: چنانچه فردی با همسرش متارکه کرده باشد با انتخاب همسر دوم و ثبت رسمی ازدواج و ثبت شدن نام او در شناسنامه‌اش می‌تواند به اداره ثبت احوال مراجعه و درخواست برای حذف نام همسر اول را ارائه دهد.

به گزارش مهر، محسن اسماعیلی افزود: حذف نام زوج از شناسنامه زوجه تنها در صورتی امکان پذیر است که در دوران عقد جدایی انجام شده باشد و دوشیزه بودن زوجه مطابق احکام قضایی و سند طلاق قابل استنباط باشد .

وی افزود: همچنین اگر همسر فردی فوت کند، در صورت ثبت شدن ازدواج، فرد می‌تواند با مراجعه به ادارات ثبت احوال نسبت به حذف نام همسر فوت شده از شناسنامه‌اش اقدام و نام همسر فوت شده را از شناسنامه‌اش حذف کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
همه اینکارها کمک به حذف هویت و گذشته افراد است و غیرقابل قبول.
چرا? دلیل این کار چیست? با حقه بازی هایی که این روز ها می شود و با پول،خدا می داند که اقایان هوسباز که می خوهاند زن دویم بگیرند،یک گواهی مرگ همسر را را جفت و جور می کنند و زن دیگر می گیرند. میگید نه! پس منتظر باشید که خبر هایش را در همین سایت بخوانیم.
به جای همسر می نوشتید زن، اصولا قوانین ازدواج یک طرفه و به نفع مرد است.
به نظر می رسه هر سه پیام اول رو یک نفر نوشته. خانوم خونسرد باش!
به نظر من دست بردن در شناسنامه وگذشته افراد کار درستی نیست چه در زمان عقد وچه بعد از ان وقتی حقیقتی وجود داشته چرا باید بگوییم که نبوده است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار