بازدید 3371

باند سند نمره خودرو منهدم شد

کد خبر: ۴۳۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲ 23 September 2014
هفت عضو باند سارقانی که با سرقت خودروها در شهرهای اندیشه و شهریار غرب استان تهران و سندنمره کردن، آنها را در کامیاران و کرمانشاه به فروش می رساندند توسط پلیس دستگیر و به دست قانون سپرده شدند.

به گزارش جام جم، سرهنگ منصور خدادادی، رییس پلیس آگاهی غرب استان تهران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی به نام «ف - م» اهل نهاوند و ساکن اندیشه، از سارقان حرفه ای و سابقه دار خودرو به ویژه زانتیا، پژو 405، پژوپارس و سمند از همدستان متهم دستگیر شده به نام «ی - ر» بوده که در حال حاضر متواری و تحت تعقیب پلیس آگاهی شهرستان ملارد و پلیس آگاهی استان کرمانشاه می باشد و هم اکنون نیز وسایل و قطعات زیادی از خودروهای مسروقه در منزلش مخفی کرده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی موضوع و اخذ دستور قضایی، اکیپی از ماموران مبارزه با سرقت پس از محاصره منزل متهم، او را در منزل ویلاییش به همراه پسرش به نام «م - م» به همراه، 10 دستگاه رایانه خودرو، دو عدد بیسیم دستی، یک رشته دستبند نظامی، شارژر بیسیم، هفت عدد سوئیچ صندوق عقب پژو، 10 عدد ال ام بی، دوربین شکاری، باطری خودرو و 363 گرم تریاک و 24 گرم سوخته تریاک و وافور از منزل کشف و متهمان به آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ خدادادی گفت: با آغاز تحقیقات پلیس از متهم اصلی وی لب به اعتراف گشود و به 50 فقره سرقت خودرو در اندیشه و شهریار با همدستی افرادی به نام های «ی - ر»، «س - ع» و «س - ت» که به ترتیب متهمان ردیف های اول و سوم قبلاً توسط پلیس استان کرمانشاه و پلیس آگاهی غرب استان تهران به اتهام سرقت خودرو و احشام دستگیر و روانه زندان شده بودند، اعتراف کرد.

خدادادی افزود: در ادامه عملیات های پلیس، مالخران خودروهای مسروقه به نام های «س - ت» دارای دو فقره سابقه کیفری و «الف - الف» توسط پلیس آگاهی شهرستان ملارد دستگیر و یک مالخر دیگر به نام های «س - م» در کامیاران و کرمانشاه دستگیر و در این رابطه با هماهنگی مقام قضایی هشت دستگاه خودرو مسروقه کشف و مالباختگان احضار و اظهارات آنان اخذ شد.

سارق اصلی در بازجویی های پلیس اعتراف کرد: خودروها را در کرمانشاه و کامیاران سند نمره و به فروش می رسانیده که تلاش در جهت شناسایی دیگر همدستان متهم و مالخران و کشف خودروهای مسروقه سند نمره توسط پلیس ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل