بازدید 13271

رامین: آمریکا در مذاکرات بازی را برده است

دبیرکل بنیاد جهانی هولوکاست اظهار کرد: آمریکا در مذاکرات با ایران بازی را برده و دست دولتمردان ایرانی خالی است. همین که آقای ظریف قبل از مذاکره هولوکاست را تایید می‌کند، نشانه آن است.
کد خبر: ۴۳۶۴۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۵ 22 September 2014
دبیرکل بنیاد جهانی هولوکاست اظهار کرد: آمریکا در مذاکرات با ایران بازی را برده و دست دولتمردان ایرانی خالی است. همین که آقای ظریف قبل از مذاکره هولوکاست را تایید می‌کند، نشانه آن است.

به گزارش ایسنا، محمدعلی رامین دبیرکل بنیاد جهانی هولوکاست در کنفرانس خبری پیرامون بایدها و نبایدهای سفر نیویورک و هشدار نسبت به اصرار بر اقدامات نابجا که توسط کمیته صیانت از منافع ایران برگزار شده بود، گفت: جمهوری اسلامی بعد از هشت سال دفاع مقدس توانسته است تا پرچمدار مقاومت علیه مثلث شیطانی آمریکا، اسرائیل و انگلیس باشد و آرام آرام دارد کشورهای دیگر را نیز برای قیام علیه این مثلث شیطانی آماده می‌کند.

دبیرکل بنیاد جهانی هولوکاست ادامه داد: حتی مردمی که در ایالات متحده آمریکا نیز زندگی می‌کنند علیه دولت آمریکا قیام می‌کنند. در پی چند سال گذشته ببینید که چقدر علیه دولت آمریکا مردمش قیام کردند.

وی با بیان این که آمریکایی‌ها از ساده‌لوحی دولتمردان ایران استفاده کرده‌اند، گفت: صورت مساله برای ما درست معنی نشده است. در مذاکرات مساله سر تعداد سانتریفیوژها نیست، اما آمریکا از ساده‌لوحی دولتمردان ما استفاده کرده و برای شروع اقدام هوشمندانه‌ای انجام داده تا دامی را علیه دولتمردان ما درست کند.

دبیرکل بنیاد جهانی هولوکاست همچنین خاطرنشان کرد: آمریکا این بازی را برده است و دست دولتمردان ایران خالی مانده است. این‌که آقای ظریف اول هولوکاست را تایید کرد و بعد وارد مذاکره شد نشان می‌دهد که او می‌فهمد برای مذاکره با آمریکا اول باید هولوکاست را که به معنای بیعت کردن با اسرائیل است، تایید کند.

رامین با یادآوری دوران نخست‌وزیری محمد مصدق، افزود: 60 سال پیش محمد مصدق برای نجات از دست انگلیسی‌ها به آمریکا پناهنده شد و نتیجه‌اش چیزی جز 25 سال حکومت پهلوی نبود. از آن سال به بعد آمریکا، ایران را مستعمره خود حساب می‌کند و معتقد است که جمهوری اسلامی این مستعمره را از چنگ او در آورده است.

دبیرکل بنیاد جهانی هولوکاست همچنین افزود: اگر دولت بخواهد فریب این جریانات را بخورد پرچمداری اسلام از دستش می‌رود و از خودش نام بدی به جا می‌گذارد. درست است که با رای مردم بر سر کار آمده و کلیددار مردم است اما قرار نیست که کلید کشور را به دست آمریکا بدهد.

رامین همچنین اظهار کرد: رئیس جمهور در دوران تبلیغات انتخابات گفت: که درباره‌ی عملکردهای خود گزارش می‌دهد، اما آیا تاکنون درباره‌ی طرح ایران و آمریکا برای مذاکره و امتیازاتی که قرار است به آمریکا داده شود گزارشی به مردم داده است.

وی افزود: ما نمی‌پذیریم رئیس جمهورمان توسط آمریکا ذلیل و تحقیر شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر