بازدید 3502
برای بهبود شرایط؛

درخشان عیب‌های پرسپولیس را دسته‌بندی کرد

کد خبر: ۴۳۶۴۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹ 22 September 2014
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای خروج از شرایط کنونی، درحال آماده کردن گزارشی از مشکلات فنی این تیم است تا هم گزارش را به هیات مدیره بدهد و هم دستیارانش بدانند که به تفکیک چه کارهایی باید انجام بدهند.

به گزارش مهر، حمید درخشان طی روزهای گذشته گزارشی از مشکلات پرسپولیس آماده کرده و قصد دارد این گزارش را به هیات مدیره و سرپرست باشگاه ارائه کند. درخشان مشکلات فنی پرسپولیس را در سه دسته تقسیم بندی کرده است.

دسته اول مشکل روحی و روانی این تیم بود که درخشان سعی دارد با صحبت کردن با بازیکنان و البته تمدید پیروزی هایش این مشکل را مرتفع کند.

دسته دوم مشکلات مسئله بدنسازی و بدنهای ضعیف بازیکنان است که درخشان با تمرکز دستیارانش در این رابطه سعی دارد در کمترین زمان ممکن این مسئله را هم از جلوی پا بردارد.

دسته سوم مشکلات بازیکنان کمبود مهره در برخی پست‌هاست که درخشان گزارشی در این ارتباط به هیات مدیره می دهد تا با نزدیک شدن به نیم فصل بازیکنان مورد نظر خود را برای خرید به هیات مدیره بدهد.

باید دید درخشان درست تشخیص داده و می تواند مشکلات این تیم را برطرف کند و پرسپولیس را به کورس برگرداند یا اینکه تلاشهایش برای بهبود شرایط کمتر تا نیم فصل و جذب بازیکنان جدید در کنار بازیکنان کنونی بی‌تاثیر خواهد بود؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها