بازدید 9046

قوانین سخت برای فرزندان مدیران فناوری!

کد خبر: ۴۳۶۳۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸ 22 September 2014
آیا فرزندان استیو جابز، مدیر عامل سابق بزرگترین غول فناوری "آیفون 6 " را خریداری کرده اند. آیا آنها از جدیدترین تکنولوژی های ارائه شده توسط این کمپانی در زمان حیات پدرشان برخوردار بوده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیا افرادی که در شرکت های بزرگ فناوری مشغول به فعالیت هستند اجازه در اختیار داشتن برترین تکنولوژی های روز را به فرزاندشان می بخشند؟ این سوال می تواند ذهن مخاطبان بسیاری را به خود مشغول کرده باشد. برای مثال آیا فرزندان استیو جابز، مدیر عامل فوت شده کمپانی اپل از برترین و جدیدترین بازی ها، تلفن های همراه، تبلت و همینطور iPad برخوردارند؟

به تازگی و با اوج گرفتن خرید آیفون 6، یک مجله فرانسوی مصاحبه قدیمی با استیو جابز را منتشر کرد.

وی در این مصاحبه در پاسخ به سوال خبرنگار روزنامه نیویورک تایمز مبنی بر استفاده فرزندانش از تکنولوژی های روز گفت: "ما استفاده از فناوری های پیشرفته را برای فرزندانمان محدود کرده ایم".

این خبرنگار در ادامه از وی پرسید: "آیا فرزندانتان آی پد را دوست دارند"؟ که با پاسخ عجیبی از طرف استیو جابز مواجه شد. جابز در پاسخ گفت: "آنها تاکنون از آی.پد استفاده نکرده اند!"

افراد سرشناس دیگری که در حوزه آی.تی شناخته شده اند، مانند "اوان ویلیامز"، یکی از بنیانگذاران توئیتر نیز به فرزندان خود اجازه استفاده از تبلت یا سایر گجت ها را نمی دهد. این موضوع تا جایی برای ویلیامز با اهمیت است که حتی فرزندانش را از خواندن کتاب های PDF شده نیز منع می کند و آنها باید حتما کتاب های کاغذی را مطالعه کنند.

والتر ایزاکسون، نویسنده زندگینامه استیو جابز در این رابطه می نویسد: "استیو همیشه فعالیت های فرهنگی را به استفاده از تکنولوژی برای فرزندانش ترجیح می داد. او هر شب و به هنگام صرف شام برای فرزندانش داستان و شعر می خواند یا با آنها درباره وقایع جذاب صحبت می کرد . فرزندان استیو حق استفاده از  iPad، لپ تاپ یا هر گجت دیگری را نداشتند."

مدارسی با قوانین سخت برای مدیران غول های فناوری

بنا به گزارشات منتشر شده، مدیران شرکت های بزرگ فناوری از جمله گوگل، یاهو، اپل، eBay  و ....  فرزندانشان را به مدارسی می فرستند که اجازه استفاده از هیچ گونه گجتی به آنها داده نمی شود. آنها تنها 30 دقیقه در طول هفته می توانند از گجت های هوشمند استفاده کنند و این مدت زمان تنها در پایان هفته و ایام تعطیلات را شامل می شود.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان