بازدید 2033
رضايت سرمربي جالوروسي از شاگردانش

گارسيا: هدف اصلي رم، قهرماني در سري آ نيست

کد خبر: ۴۳۶۲۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲ 22 September 2014
رودي گارسيا، سرمربي رم، پس از پيروزي تيمش مقابل کالياري، انسجام تيمي بازيکنانش را مورد ستايش قرار داد.

به گزارش "ورزش سه"، جالوروسی امروز توانست با دو گل کالیاری را شکست بدهد و با سه پیروزی از سه دیدار، به لطف گل زده بیشتر از یوونتوس، در صدر جدول سری A قرار گرفت.
گارسیا به مدیاست گفت:" ما در ابتدا خوب بازی کردیم و توانستیم بعداز زدن گل، به خوبی بازی را کنترل کنیم. حیف شد که دو بازیکن مان، کیتا و ده روسی، مصدوم شدند اما امیدوارم مشکل شان جدی نباشد."

الساندرو فلورنزی، یکی از گلزنان رم در دیدار امشب، بعد از گلزنی، به سمت سکوها رفت تا مادربزرگ 82 ساله اش که برای اولین بار به ورزشگاه المپیکو رفته بود را در آغوش بگیرد. گارسیا در مورد این خوشحالی گفت:" خوشحالی او واقعا لحظاتی احساسی را رقم زد. او اخطار گرفت اما فکر می کنم این خوشحالی ارزش اش را داشت. 

ما اکنون هر سه روز یک بار باید بازی کنیم و باید کاملا تمرکزمان را حفظ کنیم. من از گل هایی که زدیم، راضی هستم و همین طور از بسته نگه داشتن دروازه مان. اکنون باید منتظر دیدارهای بعدی باشیم. 

فتح اسکودتو؟ ما تلاش کردیم در تابستان فاصله مان با یوونتوس را کاهش بدهیم و حالا باید ببینیم در طول فصل چه رخ می دهد. همیشه گفته ام که هدف اصلی ما باید صعود به رقابت های فصل بعد چمپیونزلیگ باشد."
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی