بازدید 19697

رييس قرارگاه عمار هم به منتقدان «انصار» پيوست

مهدي طائب اين استدلال را كه ارايه تذكر لساني نيازي به مجوز ندارد را رد مي‌كند و در همين مورد مي‌گويد: «هر فعاليتي از سوي هر ارگاني بايد طبق قوانين جامعه انجام شود و تنها فعاليت‌هاي قانونمند موفق هستند.»
کد خبر: ۴۳۶۲۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۶ 22 September 2014
انصار حزب‌الله و عزمي كه براي مبارزه با بدحجابي دارند مخالفان و موافقان زيادي دارد. روز گذشته اما فردي از اين اقدام انتقاد كرد كه شايد با توجه به قرابت فكري كه با انصار حزب‌الله داشت چنين واكنشي از او دور از انتظار به نظر مي‌رسيد. با اين همه مهدي طائب، رييس قرارگاه عمار هم به صف مخالفان عزم جدي انصار حزب‌الله پيوست.

به نوشته اعتماد، روز گذشته طائب اما نه تنها از نفس كار آنان انتقاد كرد كه اعلام كرد اصلا نيازي به حضور نيروهاي انصار حزب‌الله در خيابان براي مبارزه با بدحجابي نيست.

انصار حزب‌الله اما قرار است كه مبارزه خود با بد حجابي را از همين هفته در خيابان‌ها با چهار هزار نيرو آغاز كند. رييس قرارگاه عمار كه در اين يك مورد نظر متفاوتي دارد در همين مورد به ايسكانيوز گفته است نيازي به حضور نيروهاي انصار حزب‌الله براي امر به معروف و نهي از منكر نيست.

مهدي طائب اين استدلال را كه ارايه تذكر لساني نيازي به مجوز ندارد را رد مي‌كند و در همين مورد مي‌گويد: «هر فعاليتي از سوي هر ارگاني بايد طبق قوانين جامعه انجام شود و تنها فعاليت‌هاي قانونمند موفق هستند.» او در واكنش به صحبت‌هاي دبيركل انصار حزب‌الله مبني بر اينكه «انصار براي فعاليتش نيازمند مجوز نيست» مي‌گويد: «به نظر نمي‌رسد اين حرف جدي باشد و قطعاً فعاليت بدون مجوز قانوني بي‌احترامي به قانون اساسي كشور است.»

طائب اما به نكته جديدي اشاره كرده است كه شايد همفكرانش نظر متفاوتي با او داشته باشند. اشاره به حضور گشت‌هاي ارشاد نيروي انتظامي كه به نظر طائب كافي مي‌رسد. او در همين مورد ادامه مي‌دهد: «با وجود فعاليت نيرو‌هاي انتظامي براي مقابله با بدحجابي، نيازي به برادران انصار حزب‌الله و گروه‌هاي سيار امر به معروف و نهي از منكر نيست.»

حال با مواضع جديد همفكران انصار حزب‌الله بايد ديد كه انصار حزب‌الله كه چند روزي است در سكوت به سر مي‌برد چه تصميمي مي‌گيرد؟
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل