بازدید 3024

تساوی منچسترسیتی و چلسی در اتحاد

کد خبر: ۴۳۶۱۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۵ 21 September 2014
منچسترسیتی و چلسی در هفته پنجم لیگ برتر به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به گزارش ایسنا، هفته پنجم لیگ برتر انگلیس با برگزاری 2 دیدار به پایان رسید. در حساس‌ترین دیدار هفته که فینال زودرس لیگ برتر بود منچستر‌سیتی و چلسی در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند. در نیمه نخست دفاع مستحکم چلسی به بازیکنان سیتی اجازه نزدیک شدن به دروازه را نداد. کرنر‌های مداوم و کارت‌های زرد متعدد حرف اول را در نیمه نخست می‌زد.

در آغاز نیمه دوم منچستر‌سیتی به جدی‌ترین موقعیت خود رسید ولی ضربه آگوئرو با هوشیاری کورتوآ و رامیرس دفع شد تا این موقعیت نیز از دست برود. در دقیقه 66 دیگو کاستا با پابلو زابالتا درگیر شد که داور بازیکن منچستر‌سیتی را از زمین مسابقه اخراج کرد و یک کارت زرد نیز به مهاجم اسپانیایی چلسی نشان داد.

پس از 10 نفره شدن منچستر‌سیتی، چلسی تهاجمی شد و توانست به گل رسید. پاس زیبای ادن هازارد به دهانه دروازه سیتی باعث شد تا آندره شورله آلمانی در دقیقه 71 گلزنی کند تا تعویض طلایی مورینیو لقب گیرد.

پس از این گل مانول پیگرینی تصمیم گرفت تا فرانک لمپارد را به بازی بفرستد. ورود این بازیکن به زمین با تشویق طرفداران چلسی و منچسترسیتی روبرو شد.

دیگو کاستا در دقیقه 81 می توانست گل دوم چلسی را به ثمر برساند ولی ضربه این بازیکن به دیرک دروازه اصابت کرد تا کاستا 7 گله باقی بماند.

فرانک لمپارد در دقیقه 85 برای منچسترسیتی گلزنی کرد و خوشحالی هم نکرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

در دیگر دیدار این هفته کریستال پالاس با نتیجه 3 بر 2 اورتون را شکست داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل