بازدید 10709

کرمانشاهی ها بلیط کنسرت شجریان را گران کردند

کد خبر: ۴۳۶۱۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۷ 21 September 2014
‌مدیر اجرایی کنسرت همایون شجریان اظهار کرد: آماده‌سازی و تجهیز سالن ورزشگاه امام (ره) کرمانشاه برای برگزاری هرچه بهتر اجرا، دلیل اصلی افزایش بهای بلیت‌های کنسرت «چرا رفتی» است.

سهیل زارعی در گفت‌وگو با ایسنا منطقه‌ی کرمانشاه، با تأیید افزایش 10هزار تومانی قیمت بلیت‌های کنسرت همایون شجریان، درباره‌ی علت این افزایش، بیان کرد: تا پیش از شروع فروش بلیت‌های کنسرت همایون شجریان، بهای 40، 50 و 60هزار تومان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برای بلیت‌ها تعیین شده بود که در ابتدا قرار شد، این قیمت‌ها به ترتیب به 50، 60 و 70 هزار تومان افزایش یابد.

او در عین حال گفت: بنا به درخواست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و در جهت رفاه حال اقشار کم‌درآمد استان در حال حاضر حداقل قیمت بلیت‌ها 10هزار تومان کاهش داده شده و بلیت‌ها با قیمت‌های 40، 50، 60، 65 و 70هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی با اشاره به برگزاری این کنسرت در محل ورزشگاه امام (ره) کرمانشاه، ادامه داد: برای احترام به حقوق همشهریان کرمانشاهی و در راستای برگزاری کنسرتی در شأن آن‌ها، از آنجا که فضای این ورزشگاه برای برگزاری کنسرت مناسب نبود، اقدام به تجهیز و نصب صندلی ثابت در این ورزشگاه کردیم، زیرا با توجه به استقبال مردم کرمانشاه، ورزشگاه امام (ره) تنها مکانی بود که می‌توانست پاسخگوی تعداد زیاد هنردوستان کرمانشاهی باشد.

زارعی با بیان این‌که تجهیز سالن و نصب صندلی‌های ثابت ورزشگاه با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان انجام شده است، اظهار کرد: تجهیز سالن، هزینه‌های بسیاری را به تیم اجرایی کنسرت وارد کرد که با قیمت تعیین‌شده‌ی بلیت‌ها همخوانی نداشت. علاوه بر تجهیز و نصب صندلی ثابت در سالن، به‌منظور رفاه حال همشهریان کرمانشاهی و دید بهتر آن‌ها در سالن کنسرت، هزینه‌ی دیگری نیز برای خریدن و نصب «ال ای دی» 10 متری صورت گرفت تا حاضران در سالن دید بهتری نسبت به سن اجرا داشته باشند.

وی همچنین از حضور تیم حرفه‌ای صدابرداری با استفاده از تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا در این کنسرت خبر داد و بیان کرد: این هزینه‌ها نیز در جهت رفاه هرچه بیشتر حاضران در سالن صورت گرفت تا بتوانند با توجه به هزینه‌ای که کرده‌اند، صدای بهتری از اجرای کنسرت داشته باشند.

‌مدیر اجرایی کنسرت همایون شجریان گفت: تمام این هزینه‌ها بعد از تعیین قیمت بلیت‌ها به تیم اجرایی وارد شد و ضرورت داشت تا در جهت جبران بخشی از این هزینه‌ها قیمت بلیت‌ها افزایش یابد.

وی با یادآوری این‌که از ظرفیت شش‌هزار نفری ورزشگاه امام (ره) تنها یک سوم ظرفیت سالن در برگزاری این کنسرت مورد استفاده قرار گرفته، اظهار کرد: این کنسرت به مدت سه شب در تاریخ 13، 14 و 15 مهرماه در ورزشگاه امام (ره) برگزار می‌شود.

زارعی ادامه داد: تا کنون سایت فروش بلیت دو سانس اجرای کنسرت باز شده و به‌زودی فروش برای سانس روز 15 مهرماه نیز باز می‌شود.

او با بیان این‌که میانگین قیمت بلیت‌های کنسرت همایون شجریان در همه‌ی استان‌ها بالاتر از استان کرمانشاه بوده است، افزود: این در حالی است که مدیران اجرایی این کنسرت در استان کرمانشاه متحمل هزینه‌هایی به مراتب بیشتر از سایر استان‌ها برای برگزاری این کنسرت شده‌اند.

به گزارش ایسنا، همایون شجریان و تهمورس پورناظری در حال برگزاری تور کنسرت «چرا رفتی» در شهرستان‌های مختلف هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل