بازدید 2851
تیم ملی همچنان به دنبال دیدارهای تدارکاتی بیشتر

عدم علاقه کی‌روش برای دیدار دوستانه تیم ملی با سوریه

کد خبر: ۴۳۶۱۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۶ 21 September 2014
سرمربی تیم ملی از برگزاری دیدار دوستانه مقابل سوریه ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش فارس، تیم ملی کشورمان پس از قطعی شدن ماندن کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی، طی روزهای اخیر با جدیت بیشتری برار حضور قدرتمند در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2015 استرالیا کار را آغاز کرده است.

بر همین اساس کی‌روش در نشست روزهای گذشته خود با مسئولان فدراسیون فوتبال تقریبا برنامه‌ریزی‌های لازم برای تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا را قطعی کرده و زمان و مکان اردوها را قطعی کرده است.

با این حال در راه آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در استرالیا فقط یک نقص دیده می‌شود؛ کمبود برگزاری دیدارهای دوستانه با تیم‌های ملی و در این بین تنها بازی دوستانه تدارکاتی قطعی شده برای تیم ملی بازی با کره‌جنوبی در تاریخ 27 آبان است.

در همین راستا مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان با درخواست کی‌روش همچنان به دنبال یک دیدار دوستانه دیگر با یکی از تیم‌های ملی برای تاریخ 25 آبان هستند تا ملی‌پوشان در زمان برگزاری اردوی تهران به جز کره‌جنوبی با یک تیم دیگر نیز بازی کنند.

بر همین اساس شنیده می‌شود پس از اینکه عمانی‌ها درخواست کشورمان را برای بازی در این زمان قبول نکردند، تیم‌های عربستان و کویت نیز بازی با ایران در این تاریخ را به خاطر همزمانی با بازی‌های جام خلیج فارس رد کردند و جالب اینکه وقتی صحبت از بازی با سوریه به میان آمده است، کی‌روش با برگزاری این دیدار مخالفت کرده و در این خصوص نارضایتی خود را اعلام کرده است.

تیم ملی ایران تا برگزاری جام ملت‌ها 3 کمپ خارجی و یک کمپ داخلی را برگزار می‌کند و این در حالی است که در این مدت فقط دیدار با تیم ملی کره‌جنوبی و بازی با چند تیم لیگ برتری پرتغالی قطعی شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار