بازدید 2379
لام: نمی‌توانیم به تساوی دلخوش باشیم

گواردیولا: بایرن مونیخ روزهای سختی در پیش دارد

کد خبر: ۴۳۶۱۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵ 21 September 2014
سرمربی اسپانیایی باواریایی‌ها اعتراف کرد که توقف تیمش برابر هامبورگ تا حدودی نتیجه بازی طاقت‌فرسایی بوده که مردانش در لیگ قهرمانان اروپا برابر منچسترسیتی انجام دادند.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال بایرن مونیخ چهارمین بازی خود را در فصل جدید بوندس‌لیگا با تساوی بدون گل در خانه هامبورگ پشت سر گذاشت تا فرصت صعود به صدر جدول رده‌بندی لیگ دسته اول آلمان را از دست بدهد.

به نظر پپ گواردیولا خستگی ناشی از بازی خانگی مردانش برابر منچسترسیتی در دور اول دیدار‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا (دیداری که باواریایی‌ها در دقیقه 90 با تک گل بواتنگ موفق به کسب هر 3 امتیاز آن شدند) روی عملکرد آنها برابر هامبورگ تاثیر منفی گذاشته است.
سرمربی اسپانیایی باواریای‌ها که بازی تیمش از نظر هجومی طراوت و روانی همیشگی را نداشت، در گفت‌وگو با سایت باشگاه بایرن مونیخ اظهار داشت: حضور در چنین دیداری آن هم چند روز پس از بازی در لیگ قهرمانان اروپا برابر منچسترسیتی کار آسانی نبود. در نیمه دوم عملکرد ما بهتر شد اما متاسفانه قدر موقعیت‌های خود را ندانستیم.

این دومین بار در فصل جدید است که بایرن مونیخ امتیاز از دست می‌دهد اما گواردیولا تأکید کرد که این آخرین بار نخواهد بود و تیمش ممکن است به در 3 جبهه داخلی و اروپایی به چالش کشیده شود. گواردیولا خاطرنشان کرد: از الان تا دسامبر ما باید به کار خود ادامه دهیم. بایرن مونیخ روزهای سختی در پیش دارد.

یکی از بهترین موقعیت‌های گلزنی بایرن مونیخ توسط فیلیپ لام، کاپیتان باواریایی‌ها به هدر رفت و خود او از این بابت که مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها مجبور به تقسیم امتیازات با میزبان خود شد ناراضی بود.

لام عنوان کرد: ما واقعاً نمی‌توانیم به کسب تساوی دلخوش باشیم. در نیمه دوم باید بازی را می‌بردیم چون برای انجام این کار به اندازه کافی موقعیت داشتیم. در نیمه اول بهترین بازی‌‌مان را ارائه نکردیم اما از حالا باید روی بازی بعدی‌مان تمرکز کنیم.

دیدار بعدی باواریایی‌ها سه‌شنبه این هفته برابر تیم تازه صعود کرده پادربورن است که شنبه شب با کسب پیروزی 2 بر صفر برابر هانوفر به شگفتی‌سازی‌های خود در بوندس‌لیگا ادامه داد و همچنان صدرنشین جدول رده‌بندی این رقابت‌هاست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار